Jump to content

Live Radio

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is voor zover ik weet niet mogelijk. Wat je wel altijd kan proberen is om een radio uitzending met een daarvoor bestemd programma op te nemen en er daarna een .MP3 van maken. Zet dat muziekbestand in de map C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks en vervolgens kan je de muziek gaan luisteren in GTA San Andreas. Als je dan genoeg hebt van de uitzending kan je natuurlijk altijd weer een nieuwe uitzending maken.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Ja maar ik had het liefst gewoon live...ik heb ooit gehoord dat dit mogeli9jkl zou zijn, iets in de bestanden veranderen zodat hij url's accept ofzo... :?

Geplaatst:

Volgens mij is dat niet mogelijk, of je moet het internet is goed doorspitten.

Wel kan, is dat je de radio in San Andreas uitzet, en vervolgens Alt-tab doet (naar Windows terugkeren, het spel blijft wel open staan) en start Internet Explorer op.

En plak die live Radio link in de adresbalk en luister. en dan klik je weer op San Andreas, en luister naar Live Radio!

Het enige nadeel is : als je bijvoorbeeld de Cutscenes wilt horen, dan hoor je wel de radio erdoorheen.

Maar er zijn ondertitels (Als je die hebt aanstaan)

Succes

WhoopDiDoo

:Y Lijkt me wel wat.

Slam fm luisteren in je voertuig.

Bewerkt: door jesperkaj

- open nu de windows media player, open daar de URL van je radio

- laat die programma aanlaten en afspelen

- open nu GTA SA en speel maar

dat is wat ".WhoopDiDoo." bedoelt

Wel kan, is dat je de radio in San Andreas uitzet, en vervolgens Alt-tab doet (naar Windows terugkeren, het spel blijft wel open staan) en start Internet Explorer op.

En plak die live Radio link in de adresbalk en luister. en dan klik je weer op San Andreas, en luister naar Live Radio!

Het enige nadeel is : als je bijvoorbeeld de Cutscenes wilt horen, dan hoor je wel de radio erdoorheen.

Maar er zijn ondertitels (Als je die hebt aanstaan)

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

Ahh, daar was ik nog niet op gekomen maar er is denk ik wel zo'n mogelijkheid dat als je met de PS3 online bent dat die optie misschien wel bruikbar is wie weet?

Justin W

Geplaatst:
Ahh, daar was ik nog niet op gekomen maar er is denk ik wel zo'n mogelijkheid dat als je met de PS3 online bent dat die optie misschien wel bruikbar is wie weet?

Justin W

Dit is speculatief. Ik denk dat het dan in ieder geval hetzelfde zal zijn als wanneer je nu windows media player aanzet en die beluisterd.

Momenteel is het naar mijn weten niet mogelijk om een radio in je user tracks te zetten. Dat is ook niet logisch, want liedjes kan je tussendoor planten zodat het een echte radiozender is, maar een radio in een radio, dat lijkt me wat gek :clown:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...