$NeoSyp$ Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Is het misschien mogelijk (desnoods door te modden) om door een link ergens te plaatsen (http://radiocomercial.clix.pt/emissao/ajuda_player.asp) deze radio te beluisteren bij user track player? dit lijkt me erg leuk. DANK >>> Door Dutchy3010: Dit is geen hardware probleem, dus lijkt me meer iets voor General. Verplaatst <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Dit is voor zover ik weet niet mogelijk. Wat je wel altijd kan proberen is om een radio uitzending met een daarvoor bestemd programma op te nemen en er daarna een .MP3 van maken. Zet dat muziekbestand in de map C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks en vervolgens kan je de muziek gaan luisteren in GTA San Andreas. Als je dan genoeg hebt van de uitzending kan je natuurlijk altijd weer een nieuwe uitzending maken. Bewerkt: 1 november 2006 door Advancegta Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ja maar ik had het liefst gewoon live...ik heb ooit gehoord dat dit mogeli9jkl zou zijn, iets in de bestanden veranderen zodat hij url's accept ofzo... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Volgens mij is dat niet mogelijk, of je moet het internet is goed doorspitten. Wel kan, is dat je de radio in San Andreas uitzet, en vervolgens Alt-tab doet (naar Windows terugkeren, het spel blijft wel open staan) en start Internet Explorer op. En plak die live Radio link in de adresbalk en luister. en dan klik je weer op San Andreas, en luister naar Live Radio! Het enige nadeel is : als je bijvoorbeeld de Cutscenes wilt horen, dan hoor je wel de radio erdoorheen. Maar er zijn ondertitels (Als je die hebt aanstaan) Succes WhoopDiDoo Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Lijkt me wel wat. Slam fm luisteren in je voertuig. Bewerkt: 2 november 2006 door jesperkaj Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ja maar ik weet dus nog steeds niet hoe het moet... Reageren
SWYV Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) - open nu de windows media player, open daar de URL van je radio - laat die programma aanlaten en afspelen - open nu GTA SA en speel maar dat is wat ".WhoopDiDoo." bedoelt Wel kan, is dat je de radio in San Andreas uitzet, en vervolgens Alt-tab doet (naar Windows terugkeren, het spel blijft wel open staan) en start Internet Explorer op.En plak die live Radio link in de adresbalk en luister. en dan klik je weer op San Andreas, en luister naar Live Radio! Het enige nadeel is : als je bijvoorbeeld de Cutscenes wilt horen, dan hoor je wel de radio erdoorheen. Maar er zijn ondertitels (Als je die hebt aanstaan) Bewerkt: 2 november 2006 door SWYV Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Misschien een snelkoppeling in MP3 formaat in je Usertracks zetten? Ik weet niet of het kan hoor Reageren
justinW Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ahh, daar was ik nog niet op gekomen maar er is denk ik wel zo'n mogelijkheid dat als je met de PS3 online bent dat die optie misschien wel bruikbar is wie weet? Justin W Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ahh, daar was ik nog niet op gekomen maar er is denk ik wel zo'n mogelijkheid dat als je met de PS3 online bent dat die optie misschien wel bruikbar is wie weet? Justin W Dit is speculatief. Ik denk dat het dan in ieder geval hetzelfde zal zijn als wanneer je nu windows media player aanzet en die beluisterd. Momenteel is het naar mijn weten niet mogelijk om een radio in je user tracks te zetten. Dat is ook niet logisch, want liedjes kan je tussendoor planten zodat het een echte radiozender is, maar een radio in een radio, dat lijkt me wat gek . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.