mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb ff vice city geinstalleerd en gespeelt en vrij in het begin de opdracht met lance heb ik een leuke screen gemaakt:D ik heb lance al vermoord maar het is geen mission faild Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Het is wel degelijk een Mission Failed, kijk maar op de kaart. Daar zie je een L staan wat voor Lance staat. Mischien heb jij een bug gehad waardoor je geen Mission Failed op je scherm krijgt, als dit vaker voorkomt herinstalleer GTA Vice City dan. Verder is het vrij normaal dat je in een missie je opdrachtgevers dood kunnen gaan, wat minder normaal is, is dat ze daarna weer levend zijn. Bewerkt: 1 november 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Je hebt het waarschijnlijk over de missie Back Alley Brawl. Volgens mij heb je de missie net voltooid, of is hij toch Failled. Dit kan ik zien aan de L (Lawyer) op je radar. Deze verschijnt alleen als je niet met een missie bezig bent. Dus het zal ook niets veranderen aan het spel. Toch bedankt dat je deze info met ons wilde delen, maar zoals ik zei, het zal niets veranderen aan het spel. Edit: Advancegta was me voor, maar ik was wel eerder aan het typen. Bewerkt: 1 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Lance reed weg in zun auto maar tog stond hij er ik vind het best wel lache:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 Dat kan best kunnen als er misschien een auto voor zijn weg rijd... Dan kan je hem uit de auto halen en neerknallen. Maar toch vind ik het vaag. Ik zal het wel zelf even proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.