maarten wilssens Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 jow jow ik zit vast met die opdrachtjes n.o.e kgeraak tot aan het eilandje maar iedere keer ik op het eilandje kom vlieg ik ergens tegen of word ik gespot aan de radar en bij die moto's kheb er al 3kunnen pikken maar die 4de heb ik geen tijd meer over denk dat het gevolgen gaat hebben omdat mijn pc hapert . in ieder geval zou iemand mij ierbij kunnen helpen tx GTASAsf4.b
Froodooo Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) N.O.E. complete! Ik heb de missie N.O.E. voor je gehaald! - Beloning was $15 000.- - Ik heb geen mods of cheats gebruikt. - Je hebt er wat flying skill bij. ______________________________ Cop Wheels lukt me nu echt even niet, misschien dat iemand anders die wil doen? Bewerkt: 1 november 2006 door Froodooo
HerrieM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Cop Wheels + Respect Bewerkt: 1 november 2006 door HerrieM
maarten wilssens Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 toch al heel hartelijk bedankt tx mate
maarten wilssens Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik dank u allen
Recommended Posts