sindini Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Van v2 v1 maken hoe "?? k heb denk ik v2 want als ik n mod instaleer loopt gta helemaal vast:( Wie kan me helpen ? Bewerkt: 1 november 2006 door sindini Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Beste Sindini, welkom op het forum. Ten eerste moet ik helaas negatief beginnen: Je mag geen e-mail adressen posten. Haal dit altsjeblief zo snel mogelijk weg. Maar nu naar het probleem: Van v2 v1 maken is niet zo moeilijk hoor. Je kunt daar gewoon een patch voor downloaden. Je GTA SA wordt dan 'gedowngrade' naar v1. De patch is makkelijk te gebruiken, het wijst zichzelf uit. Download hem hier: http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe Succes! Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Allereerst: Welkom op het forum. Zoals je natuurlijk in de regels hebt gelezen is het verboden om je E-Mail adres op dit forum te plaatsen. Wat je altijd eerst kan controleren is of je de mod wel correct hebt geinstalleerd is dit toch het geval dan heb je inderdaad V2. Ik heb even voor je gezocht en hier vind je de downgrader van GTA San Andreas. Veel plezier ermee Edit: Natuurlijk kom ik weer als een slak aanzetten, ik kon die downgrader nergens vinden. Bewerkt: 1 november 2006 door Advancegta Reageren
sindini Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Allereerst: Welkom op het forum. Zoals je natuurlijk in de regels hebt gelezen is het verboden om je E-Mail adres op dit forum te plaatsen. Wat je altijd eerst kan controleren is of je de mod wel correct hebt geinstalleerd is dit toch het geval dan heb je inderdaad V2. Ik heb even voor je gezocht en hier vind je de downgrader van GTA San Andreas. Veel plezier ermee Edit: Natuurlijk kom ik weer als een slak aanzetten, ik kon die downgrader nergens vinden. haha:P maar toch erg bedankt Voorkomt dit opk dat mijn gta vast loopt ? tijden het modden van auto's en motoren etc, ? Reageren
SWYV Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 misschien fijner als jij je meer uitgebreider uitlegt hoe jij die mod heb installeerd en wat voor mods zijn het die jij installeert? beginner in modden? ....... dan hebben wij groter kans om jou preciezer te helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.