Jump to content

IPB

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraag met IPB die je gratis kan download maar wat gtagames heeft zo site in een forum hoe maak je zo iets (geen ielgale versie)

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Je bedoelt de site waar je op beland als je naar Gtagames.nl gaat?

Dit is een portal systeem dat standaard in IPB zit. Dit is helaad niet mogelijk bij IPB 1.3.1. :N

Als je het toch wil zou je even kunnen googles of je het toch kan vinden of toch een orginele licensie kopen. ;)

Geplaatst:
Je bedoelt de site waar je op beland als je naar Gtagames.nl gaat?

Dit is een portal systeem dat standaard in IPB zit. Dit is helaad niet mogelijk bij IPB 1.3.1. :N

Als je het toch wil zou je even kunnen googles of je het toch kan vinden of toch een orginele licensie kopen. ;)

Volgens mij kon dit wel in IPB 1.3.1 met IPDynamic Lite, maar het is tevens NIET aan te raden IPB 1.3 te gaan gebruiken, de 1.X series van IPB zijn helemaal lek. Een beetje hacker hackt dan zo je forum. Tenzij je veel werk erin steekt om allemaal hacks/injecties/... zoekt voor IPB 1.X en deze zelf gaat dichten vervolgens wat nooit zonder risico's is want je kan makkelijk nog een hack/injectie/... laten staan en dan kan een hacker terug je forum hacken.

Het is dus aan te raden phpBB te gebruiken of andere freeware forum systemen.

Geplaatst:

Nu we over dit praten.

Weet je ook hoe je bij phpBB een blog, en een gallery kan toevoegen?

Ik wil namelijk net zoiets maken als GTAFOrum, maar dan van mijn eigen site, en dan met phpbb..

Enig idee hoe dit moet?

Geplaatst:
Nu we over dit praten.

Weet je ook hoe je bij phpBB een blog, en een gallery kan toevoegen?

Ik wil namelijk net zoiets maken als GTAFOrum, maar dan van mijn eigen site, en dan met phpbb..

Enig idee hoe dit moet?

Dit kan je met mod's doen, wel denk ik niet dat er mod's hiervoor zijn. Ik heb wel iets gevonden wat misschien iets voor jouw kan zijn.

En dat is deze mod: klik hier

Ik ben zelf niet zeker of het juist helemaal doet wat je wilt.

Tevens raad ik je persoonlijk het niet echt aan als er nog geen mod hiervoor is er een te laten schrijven of er zelf een te schrijven met phpBB v3 voor de deur.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...