braver Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hier ff de cheats voor de mensen die vice city stories al hebben (Heb ze hier gezet omdat ze moeilijk te vinden zijn ) (ik heb er een paar getest en ze werken ) Origineel: Weapon Set 1 - brass knucles, knife, molatov, 9mm, rifle, SMG, AK LEFT, RIGHT, X, UP, DOWN, SQUARE, LEFT, RIGHT Weapon Set 2 - katana, remote grenades, python, shotgun, silenced uzi, m4, rockets, sniper rifle LEFT, RIGHT, SQUARE, UP, DOWN, TRIANGLE, LEFT, RIGHT Weapon Set 3 - chainsaw, grenades, laser scope python, shotgun, mp5, m4, minigun, sniper rifle LEFT, RIGHT, TRIANGLE, UP, DOWN, CIRCLE, LEFT, RIGHT Get $250000 UP, DOWN, LEFT, RIGHT, X, X, L1, R1 Armor UP, DOWN, LEFT, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, R1 Health UP, DOWN, LEFT, RIGHT, CIRCLE, CIRCLE, L1, R1 Raise Wanted Level UP, RIGHT, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE Never Wanted UP, RIGHT, TRIANGLE, TRIANGLE, DOWN, LEFT, X, X Sunny Weather LEFT, DOWN, R1, L1, RIGHT, UP, LEFT, CIRCLE Clear Weather LEFT, DOWN, R1, L1, RIGHT, UP, LEFT, X Overcast Weather LEFT, DOWN, L1, R1, RIGHT, UP, LEFT, SQUARE Rainy Weather LEFT, DOWN, L1, R1, RIGHT, UP, LEFT, TRIANGLE Foggy Weather LEFT, DOWN, TRIANGLE, X, RIGHT, UP, LEFT, L1 Spawn Rhino UP, L1, DOWN, R1, LEFT, L1, RIGHT, R1 Faster Clock R1, L1, L1, DOWN, UP, X, DOWN, L1 Destroy All Cars L1, R1, R1, LEFT, RIGHT, SQUARE, DOWN, R1 Peds Riot R1, L1, L1, DOWN, LEFT, CIRCLE, DOWN, L1 Peds Attack You DOWN, TRIANGLE, UP, X, L1, R1, L1, R1 Peds Have Weapons UP, L1, DOWN, R1, LEFT, CIRCLE, RIGHT, TRIANGLE Faster Gameplay LEFT, LEFT, R1, R1, UP, TRIANGLE, DOWN, X Slower Gameplay LEFT, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, UP, TRIANGLE, X Perfect Traction, Down=Car Hop DOWN, LEFT, UP, L1, R1, TRIANGLE, CIRCLE, X Commit Suicide RIGHT, RIGHT, CIRCLE, CIRCLE, L1, R1, DOWN, X 23) ? UP, DOWN, TRIANGLE, X, L1, R1, LEFT, CIRCLE 24) ? UP, UP, RIGHT, LEFT, TRIANGLE, CIRCLE, CIRCLE, SQUARE Black Traffic L1, R1, L1, R1, LEFT, CIRCLE, UP, X Spawn Trashmaster DOWN, UP, RIGHT, TRIANGLE, L1, TRIANGLE, L1, TRIANGLE 27) ? DOWN, UP, RIGHT, L1, L1, SQUARE, UP, L1 Guys Follow You RIGHT, L1, DOWN, L1, CIRCLE, UP, L1, SQUARE Upside Down SQUARE, SQUARE, SQUARE, L1, L1, R1, LEFT, RIGHT Upside Down LEFT, LEFT, LEFT, R1, R1, L1, RIGHT, LEFT 31) ? UP, UP, UP, SQUARE, SQUARE, TRIANGLE, R1, L1 32) ? UP, UP, UP, CIRCLE, CIRCLE, X, L1, R1 33) ? UP, UP, UP, X, X, SQUARE, R1, L1 34) ? UP, UP, UP, TRIANGLE, TRIANGLE, CIRCLE, L1, R1 Chrome Cars RIGHT, UP, LEFT, DOWN, TRIANGLE, TRIANGLE, L1, R1 Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Zo triest hij is net uit en julie gaan al uitgebrijd cheaten veel plezier hoor pS; echte gta'ers spelen hem op eigen houdje uit Reageren
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Mooi dat je dit hebt gezocht het zijn mooie cheats maar ik denk tog dat ik dit keer een gta zonder codes uitspeel (heb gta lcs ook zonder cheats uitgespeeld) Reageren
mario-leader Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 dit zijn de cheats voor vcs misscien heb je er wat aan >>klik<< >>> Door Dizzee: Er is net hetzelfde topic geopend Topics samengevoegd.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Heb je ook mischien de bron waar je het vandaan hebt gehaald ? Wel leuk hoor. Maar ik ga het denk ik zonder cheats spelen. Ik ga wel cheaten. Maar niet Saven met de cheats. Reageren
braver Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Heb je ook mischien de bron waar je het vandaan hebt gehaald ?Wel leuk hoor. Maar ik ga het denk ik zonder cheats spelen. Ik ga wel cheaten. Maar niet Saven met de cheats. Van dezelfde plaats als mario-leader. Alleen was ik enkele minuten of seconden vroeger lol Reageren
Rekam Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ze zijn inmiddels toegevoegd aan het informatie-topic van Summerbase en Pietje II. Maar deze cheats "verkloten" je game, dus mss is het beste dat je wacht op de nieuwe cheatdevice. A new CheatDevice PRX for 2.71 is coming to VCS!Informatie is te vinden op zijn website. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik zou eigelijk hellemaal geen cheatdevice op GTA Vice City Stories zetten in het spel zelf zijn al heel veel mogelijk heden in helikopters vliegen zwemmen enz enz. Het spel is niet eens uit en jullie gaan je al verheugen op de cheatdevice. Veel mensen hebben het spel nog niet gespeeld. Kijk eerst ff over 1 of 2 dagen hoe leuk het spel zelf is. En als je het niet leuk vind(best wel raar eigelijk he) Dan kun je hem er op zetten. Mij lijkt het zonde van me spel. Maar de keuze ligt in je eigen handen natuurlijk. Reageren
Blizz Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik ga deze gta zonder cheats uitspelen. Ik ben een fervent cheater maar ga nu toch stoppen Reageren
braver Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik zou eigelijk hellemaal geen cheatdevice op GTA Vice City Stories zetten in het spel zelf zijn al heel veel mogelijk heden in helikopters vliegen zwemmen enz enz.Het spel is niet eens uit en jullie gaan je al verheugen op de cheatdevice. Veel mensen hebben het spel nog niet gespeeld. Kijk eerst ff over 1 of 2 dagen hoe leuk het spel zelf is. En als je het niet leuk vind(best wel raar eigelijk he) Dan kun je hem er op zetten. Mij lijkt het zonde van me spel. Maar de keuze ligt in je eigen handen natuurlijk. Maar er zijn hier ook al veel mensen die het spel wel al hebben op een misschien niet legale manier Dus waarom dan 1 a 2 dagen wachten als je nu al kan zien hoe leuk het spel is ?? Reageren
tiesto Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik wil eigenlijk ook helemaal zonder cheats spelen... zelfs niet zonder op te slaan... maar voor de mensen die het wel doen is het wel chil idd Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 hmm, cheats zuigen best wel Maar wel goed dat je ze even hier post voor de gene die niet zelf een gun kunnen vinden Reageren
Bassiej Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik ben zelf anti-cheater, ik cheat niet in missie's en ook niet in het spel zelf. Alleen als ik het spel uitgespeeld hebt (100%) doe ik wel eens een cheat om gewoon wat lol te hebben. Natuurlijk save ik het spel dan niet. Ik zou me dus ook niet gelijk als ik het spel storten op alle cheats/cheatdevices, maar hem eerst volledig (100%) uitspelen, en als er dan niet zoveel leuke dingen te doen zijn, kan ik altijd nog wat fun hebben. Als je wel cheats gebruikt in missies, dan zou ik sowieso eerst de missie zonder cheats proberen en als het dan niet lukt (nog een keer en nog een keer totdat het lukt ) en je wilt graag cheats gebruiken, moet je het zelf weten. Maar probeer het zonder Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik ga zeker niet cheaten in deze geweldige game Reageren
cyg.BE Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik gebruikte vroegr mr 1 cheat: wapens elke keer nr die ammu-nation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.