tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) kijk ook uit met die cheats want gta2 doet het bij mij niet meer en VC bij een vriend van me ook niet meer en bovendien is het ook nep Bewerkt: 3 november 2006 door tiesto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 kijk ook uit met die cheats want gta2 doet het bij mij niet meer en VC bij een vriend van me ook niet meer en bovendien is het ook nep wat is er nep? die cheats ? bij mij werken ze toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Het 2de cheatdevice van edsion carter is ook uitgebracht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 kijk ook uit met die cheats want gta2 doet het bij mij niet meer en VC bij een vriend van me ook niet meer en bovendien is het ook nep wat is er nep? die cheats ? bij mij werken ze toch hij bedoelt denk ik dat het nep is als je cheats gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Ik durf niet meer met cheats te werken dalijk gaat me psp R*I*P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Je PSP gaat niet stuk door een paar cheats of een cheatdevice, hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 kijk ook uit met die cheats want gta2 doet het bij mij niet meer en VC bij een vriend van me ook niet meer en bovendien is het ook nep wat is er nep? die cheats ? bij mij werken ze toch hij bedoelt denk ik dat het nep is als je cheats gebruikt ha ok ik snap het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
15sc00ter15 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Pas toen GTA SA uit was wist ik dat er cheatcodes waren maar toen heb ik ze niet gebruikt. Ik ben 100% anti cheater! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Zo triest hij is net uit en julie gaan al uitgebrijd cheatenveel plezier hoor pS; echte gta'ers spelen hem op eigen houdje uit Ik vind het eerder triest dat het de cheats zijn die edison heeft gevonden(www.cheatdevice.com) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaker Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Het 2de cheatdevice van edsion carter is ook uitgebracht Waar staat die dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 ^Is gewoon 2de versie. Update van de eerste. Nieuwere functies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Zo triest hij is net uit en julie gaan al uitgebrijd cheaten veel plezier hoor pS; echte gta'ers spelen hem op eigen houdje uit Ik vind het eerder triest dat het de cheats zijn die edison heeft gevonden(www.cheatdevice.com) Dat weet toch bijna iedereen dat Edison de cheats heeft gevonde??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Hey braver erg bedankt hoor Maar het is leuker als je zonder cheats eens speelt @braver hierboven Edison is de expert in cheats Cencicodis Bewerkt: 4 november 2006 door Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Ik gebruik de gewone cheats (leven,armoren héél soms politie weg), hierdoor crasht je PSP niet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 cheats gebruiken is lache als je je verveelt, niet om het uit te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.