NIELS_ Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats! Ik weet al wat ik ga doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats!Ik weet al wat ik ga doen! dat kan niet wat jij zegt je komt nooit tot de hondert met cheats maar idd gta zonder cheats is veel leuker met sa cheaten ik altijd maar bij lcs kwam er een eind aan dus bij vcs ga ik het ook niet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats! Ik weet al wat ik ga doen! dat kan niet wat jij zegt je komt nooit tot de hondert met cheats maar idd gta zonder cheats is veel leuker met sa cheaten ik altijd maar bij lcs kwam er een eind aan dus bij vcs ga ik het ook niet doen Jawel, bij SA en LCS kan je met cheaten 100 % krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mohanad Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Hier heb ik GTA cheats staan maar deze zijn in het nederlands >>> Door GTA-Sheep: Het heeft natuurlijk weinig zin om eerst de cheats van WikiGTA weg te halen, op te slaan, up te loaden via Imageshack en die vervolgens weer op een forum te plaatsen die één geheel vormt met dezelfde WikiGTA. Da's ongeveer hetzelfde als een bank beroven en daarna een rekening openen om het gestolen bedrag op te storten. Plaats de volgende keer gewoon een link naar WikiGTA<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) waarom (voor de geene die dat doen gebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P Bewerkt: 11 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 waarom (voor de geene die dat doengebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P het is niet slecht dat weet ik zekers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 waarom (voor de geene die dat doen gebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P het is niet slecht dat weet ik zekers ow okee weer wat geleerd waarom zeggen ze dan altijd dat je niet moet saven maar goed nu het wel zou kunnen doe ik het nog steeds niet in de missie's alleen als ik me verveel en zin heb ik tank actie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mohanad Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 waarom (voor de geene die dat doengebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P Cheats zijn niet slecht !!! Maar het belangrijkste is dat je het niet opslaat !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 waarom (voor de geene die dat doen gebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P Cheats zijn niet slecht !!! Maar het belangrijkste is dat je het niet opslaat !!! Dat is onzin, slechts enkele cheats zijn slecht, het bekendste voorbeeld is de Riot Cheat in GTA:SA, maar als je de Health cheat heb gebruikt, of de money cheat enzovoorts, is het niet schadelijk voor je save, o.i.d.wat wel schadelijk is, is je PSP uitzetten tijdens het laden of spelen, toen ik dat deed had ik mijn 100% savegame verpest... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Je kan toch wel je game Pauzeren (Start) en dan je PSP uitschakelen? Zodat je de volgende keer weer verder kunt zonder het spel opnieuw op te starten.. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Dat is onzin, slechts enkele cheats zijn slecht, het bekendste voorbeeld is de Riot Cheat in GTA:SA, maar als je de Health cheat heb gebruikt, of de money cheat enzovoorts, is het niet schadelijk voor je save, o.i.d.wat wel schadelijk is, is je PSP uitzetten tijdens het laden of spelen, toen ik dat deed had ik mijn 100% savegame verpest... Bron? ik zet hem altijd uit tijdens het spelen, en ik heb hier nooit last van. Het klopt wel dat het schadelijk is voor je PSP om hem tijdens het laden uit te zetten, maar dit wordt ook heel duidelijk aangegeven. Ik save hem altijd en als hij klaar is en als ik dus in m'n savehouse ben zet ik hem uit, dit bespaart een hoop tijd met laden. Als dit schadelijk is wil ik wel eens weten waarvan je dat hebt. Bewerkt: 13 november 2006 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Je kan toch wel je game Pauzeren (Start) en dan je PSP uitschakelen? Zodat je de volgende keer weer verder kunt zonder het spel opnieuw op te starten.. ?Ja, dat kan zelfs tijdens het spelen, als je game/PSP maar niet met je memorystick bezig is.Dat deed ik dus wel een keer omdat ik op school zat met mijn PSP, en ik hem uit moest doen omdat hij anders werd ingenomen... Bewerkt: 13 november 2006 door NIELS_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2006 kan je in VCS, nog 100% halen? Ook al heb je maar 1 of 2 keer de wapen cheat gebruikt????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Hey leuke cheats maar je moet ook af en toe op de site van edison carter gaan kijken hij ontdekt altijd meer cheats hoor!! Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0han15 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 welke site is dat dan? ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.