Jump to content

[PSP] Cheats.

braver

Recommended Posts

• Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• braver

7

• BigM

5

• Rekam

3

• NIELS_

3

Top Posters In This Topic

Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats!

Ik weet al wat ik ga doen! 8)

dat kan niet wat jij zegt je komt nooit tot de hondert met cheats

maar idd gta zonder cheats is veel leuker

met sa cheaten ik altijd maar bij lcs kwam er een eind aan dus bij vcs ga ik het ook niet doen :klap:

Delen op andere websites

Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats!

Ik weet al wat ik ga doen! 8)

dat kan niet wat jij zegt je komt nooit tot de hondert met cheats

maar idd gta zonder cheats is veel leuker

met sa cheaten ik altijd maar bij lcs kwam er een eind aan dus bij vcs ga ik het ook niet doen :klap:

Jawel, bij SA en LCS kan je met cheaten 100 % krijgen.

Delen op andere websites

Hier heb ik GTA cheats staan maar deze zijn in het nederlands :klap:

gtacheatsuu8.png

>>> Door GTA-Sheep: Het heeft natuurlijk weinig zin om eerst de cheats van WikiGTA weg te halen, op te slaan, up te loaden via Imageshack en die vervolgens weer op een forum te plaatsen die één geheel vormt met dezelfde WikiGTA. Da's ongeveer hetzelfde als een bank beroven en daarna een rekening openen om het gestolen bedrag op te storten. Plaats de volgende keer gewoon een link naar WikiGTA<<<

Delen op andere websites

waarom (voor de geene die dat doen

gebruiken julie cheats

ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring :Y

maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet

IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP?

KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN?

dank uu:P

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

gebruiken julie cheats

ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring :Y

het is niet slecht dat weet ik zekers

Delen op andere websites

gebruiken julie cheats

het is niet slecht dat weet ik zekers

ow okee weer wat geleerd

waarom zeggen ze dan altijd dat je niet moet saven maar goed

nu het wel zou kunnen doe ik het nog steeds niet in de missie's alleen als ik me verveel en zin heb ik tank actie :engel:

Delen op andere websites

gebruiken julie cheats

Cheats zijn niet slecht !!! Maar het belangrijkste is dat je het niet opslaat !!!

Delen op andere websites

gebruiken julie cheats

Cheats zijn niet slecht !!! Maar het belangrijkste is dat je het niet opslaat !!!

Dat is onzin, slechts enkele cheats zijn slecht, het bekendste voorbeeld is de Riot Cheat in GTA:SA, maar als je de Health cheat heb gebruikt, of de money cheat enzovoorts, is het niet schadelijk voor je save, o.i.d.

wat wel schadelijk is, is je PSP uitzetten tijdens het laden of spelen, toen ik dat deed had ik mijn 100% savegame verpest...

Delen op andere websites

Dat is onzin, slechts enkele cheats zijn slecht, het bekendste voorbeeld is de Riot Cheat in GTA:SA, maar als je de Health cheat heb gebruikt, of de money cheat enzovoorts, is het niet schadelijk voor je save, o.i.d.

wat wel schadelijk is, is je PSP uitzetten tijdens het laden of spelen, toen ik dat deed had ik mijn 100% savegame verpest...

Bron? ik zet hem altijd uit tijdens het spelen, en ik heb hier nooit last van. Het klopt wel dat het schadelijk is voor je PSP om hem tijdens het laden uit te zetten, maar dit wordt ook heel duidelijk aangegeven. Ik save hem altijd en als hij klaar is en als ik dus in m'n savehouse ben zet ik hem uit, dit bespaart een hoop tijd met laden. Als dit schadelijk is wil ik wel eens weten waarvan je dat hebt.

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Je kan toch wel je game Pauzeren (Start) en dan je PSP uitschakelen? Zodat je de volgende keer weer verder kunt zonder het spel opnieuw op te starten.. ?
Ja, dat kan zelfs tijdens het spelen, als je game/PSP maar niet met je memorystick bezig is.

Dat deed ik dus wel een keer omdat ik op school zat met mijn PSP, en ik hem uit moest doen omdat hij anders werd ingenomen...

Bewerkt: door NIELS_
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...