Jump to content

Firefox

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik startte net mijn PC opnieuw op en daarna kreeg ik onderaan de Firefox browser een groot stuk blanco en dat wil niet weg. Bovenaan het blanco stuk meldt de browser de activiteiten. Maar het is erg storend dat zinloze ding beneden. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen om het te herstellen?

Voor alle duidelijkheid: dat grijze ding helemaal onderaad onder het woordje klaar :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik startte net mijn PC opnieuw op en daarna kreeg ik onderaan de Firefox browser een groot stuk blanco en dat wil niet weg. Bovenaan het blanco stuk meldt de browser de activiteiten. Maar het is erg storend dat zinloze ding beneden. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen om het te herstellen?

Heb je weer eens zitten prutsen jongen? En is het weer kapot gegaan, kon je het niet heel laten? :-( Maar ik heb eventueel een oplossing waardoor Freek de Tuinman jouw probleem repareren kan. Ga naar Beeld in de werkbalk bovenaan en dan vink je indien mogelijk het vakje 'StatusBalk' uit. Nu zul je onderaan waarschijnlijk niks meer zien. En als je het nou eenmaal helemaal kapot hebt gemaakt dan moet je gewoon even Firefox opnieuw instaleren en die kun je downloaden vanaf 'Firefox.com' dat is tevens ook een nieuwere versie met meer mogelijkheden waardoor schapen zich beter kunnen handhaven. Veel succes en ik krijg een schapen presentje hé? :schater:

Helaas....beide opties hadden niet het gewenste resultaat.....zal straks even FF opnieuw installeren dan maar. En ik heb écht niets raars gedaan hoor....nou ja, niet vreemder dan normaal :puh:

Vertel me maar als we MTA aan het doen zijn wat jij hebt gedaan kerel? :D

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Je kunt, als het niet werkt, ook het volgende proberen. Sluit eerst je browser, en ga dan naar:

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xyz.default

Verwijder daar het bestand localstore.rdf. Start daarna Firefox opnieuw.

[bron] Klik

Geplaatst:

Helaas....beide opties hadden niet het gewenste resultaat.....zal straks even FF opnieuw installeren dan maar. En ik heb écht niets raars gedaan hoor....nou ja, niet vreemder dan normaal :puh:

Geplaatst:

Ik zal dat vanavond nog even proberen Preddy, want het probleem bestaat helaas nog steeds. Zelfs na het radicaal verwijderen van FF en het geheel opnieuw installeren ervan bleef die hinderlijke balk maar terugkomen. Dank u allen voor het meedenken alvast :Y

Geplaatst:

Ik zag in die balk ook zo'n rood pijltje staan. Heb je daar al op geklikt?

Misschien haalt dat iets uit.

>>> Door GTA-Sheep: Geklikt totdat ik RSI had, maar dat dingetje doet helemaal niets :N<<<

Geplaatst:

Bij mij is dat ook wel eens. Zeker weet ik het niet, maar ik dacht dat dat bij mij kwam als mijn internet eruit heeft gelegen. Als dat gebeurd, herstel ik de verbinding via Windows bij dat icoontje naast de klok. Of ik doe herstellen & problemen oplossen via MSN. Ook start ik mijn PC opnieuw op.

Of ik slim bezig ben weet ik ook niet :puh: .

Maar misschien dat het helpt.

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...