nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb een probleem met het installeren van Flash player en het is best vaag ik ga op de site van Adobe ik druk op Instal en dan gaat hij laden... en dan opeens zegt hij dit: hij zegt dat ik het op een administratie acount ofso moet doen. maar dat ding lult want ik zat op mijn vaders acount en dat is de hoofdacount van deze hele computer en ik word hier echt zo ziek van ik weet nu pas hoeveel website,s Flash gebruiken maar ik denk dat ik dit probleem weet het zit hem ergens in het register sleutel daar is denk ik een map ofso geblokeerd maar ik kan hem niet vinden of ik heb het mis maar weet iemand anders hier wat op. Ik had eerder een topic gemaakt maar blijkaar weette niemand dat Alvast bedankt Reageren
nick11123 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 *Bump* Weet iemand echt geen raad en welke map in het register moet ik dan als administrator doen kan iemand mij Alstublieft helpen Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Deze melding hoort alleen op te treden als je gebruik maakt van een beperkt account. Controlleer is of het account daadwerkelijk een administrator account is in het configuratiescherm en dan de Gebruikersaccount functie. Graag in het vervolg geen topics meer bumpen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Deze melding hoort alleen op te treden als je gebruik maakt van een beperkt account.Controlleer is of het account daadwerkelijk een administrator account is in het configuratiescherm en dan de Gebruikersaccount functie. Graag in het vervolg geen topics meer bumpen. ok sorry daarvoor want ik had echt hulp nodig ik zit ook daadwerkelijk op een echte acount die als eerste kwam op deze PC dus dan moet hij het toch doen maar hoe kan ik zien welke de hoofd acount van deze PC is ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.