.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Onderwerp: Movie (bijv: spiderman, james bond... etc...) Soort design: Signature Size design: Max 500 x 150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Die van mij komt na die van jou
Daan007 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Hier issie dan: Bewerkt: 2 november 2006 door Daan007
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Oke: Daan007 Ourvoice: Veel succes, stemmen t/m 4 nov Bewerkt: 2 november 2006 door ourvoice
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik stem op Ourvoice, want ik vind dat donkere vetter en die van daan vind ik minder mooi omdat hij een beetje standaard is en ik ken hem al
Crankeye Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik stem op Ourvoice, omdat zijn sig (volgens mij) niet premade is,, Ik vind hem zoiezo wel mooi, want ourvoice is een beginner (net als mij) en kan het al aardig goed.
Lord of War Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ourvoice: De sig van ourvoice is niet helder en er is niet veel aan gedaan. De tekst kan ik in ieder geval niet lezen en dat is erg jammer. In de sig is er ook te weinig effecten gestoken. Ik zie eigenlijk geen effecten. Daan007: In jou sig is er wel veel effect gestoken en je kunt je tekst tenminste lezen. Maar de plaats waar je tekst staat zou ik veranderen. Het font en kleur misschien ook. Stem: Daan007
Gta Ripper Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Daan007 Ourvoice: Op mijn monitor is er weinig tot HEEL weinig van te zien. Ik zie ookijna geen effecten erin hebt gedaan, je hebt hem allenmaar een beetje donkerder gemaakt. dat je b Wat ik wel zie is dat je een SM plaatje hebt gebruikt die ik dus echt in HONDERDEN sigs heb gezien, dus origineel is hij niet. de tekst ziet er opzich niet slecht uit(Door de gloed) maar ok de tekst is niet origineel.. de tekst geeft zegmaar een mysterieus gevoel. Wat iik ook vind is dat hij wel iets scherper had gemoieten. misschien zou een light sourrce er god bij staan. Daan: Prahctig, ik zie dat je de effecten best wel 'Soft' hebt gelaten, wat ik opzich al een pluspunt vind. Ik vind ook dat je een goed fovus op de 2 mannen hebt gelegd(Ik kijk geen Prison Break) de tekst ziet er ook goed uit. er had nog wel wat meer contrast bij de sig gemogen, en hij kon nog wel 1x gesharpened worden. Verder neits op aan te merken. Bewerkt: 4 november 2006 door gta ripper
Ferre Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik stem op Ourvoice, want ik vind dat donkere vetter en die van daan vind ik minder mooi omdat hij een beetje standaard is en ik ken hem al Mja, zo ziet hij er ook wel een beetje uit. Alleen als je goed naar die van Ourvoice kijkt 'zit daar minder in' - qua effecten. Met wat ervaring met Phtoshop merk je wel die effecten wel. Zitten aardig wat filters, adjustments layers enz. in. Alleen op een bepaalde manier vind ik die kleuren niet mooi. In de render van Ourvoice zit wel meer diepte. Alleen de achtergrond is maar 1 kleur, plus nog wat (gemaakte) regen. Hij ziet er mooi uit, meer effecten zouden niet hoeven, alleen ik vind hem niet echt speciaal. Je tekst is niet te lezen, ik moet goed kijken om iets te zien dat blijkbaar de tekst is. Daan007 (55%) - Goede mix van je kennis e.d. maar niet perfect. Ourvoice (45%) - Leuk gedaan, maar niet echt speciaal. Conclusie - Na lang nadenken, stem ik op Daan007.
Merticus XVII Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Daan 007 De effecten van Ourvoice zijn niet goed zichtbaar (als ze er wel in zitten). Op het eerste zicht lijkt het een plaatje die heel donker is gemaakt waarvn je enkel Spiderman kan zien. Daan heeft een signature van Prison Break. Een heel indrukwekkende serie (waarvan ik dacht dat het een film was ) Daar zijn de effecten beter zichtbaar, en merkbaar. Mijn stem gaat dus naar Daan 007
RonaldVC Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Battle afgelopen, winnaar Daan007. Daan007 + 1 punt, Ourvoice helaas weer uit de ranking.. Ranking updated, topic closed.
Recommended Posts