Jump to content

Is Gta Sa het waard?

Joker

Recommended Posts

Ik heb geen ps2 op dit moment, maar heb VC al tigtallen keren uitgespeeld op de pc...

Ik wil nu Sa...

Een ps2 is nu nog maar €150, zal ik een ps2 aanschaffen voor Gta, is dat eht waard?

of zal ik nog een half jaar wachten?:(

Delen op andere websites

Ik heb geen ps2 op dit moment, maar heb VC al tigtallen keren uitgespeeld op de pc...

Ik wil nu Sa...

Een ps2 is nu nog maar €150, zal ik een ps2 aanschaffen voor Gta, is dat eht waard?

lekker wachten man... zonde van je geld kan je net zo goed door sparen voor een playstation3 en de nieuwe gta B)

Delen op andere websites

Ik wil nu Sa...

Ik heb ook een PS2 speciaal gekocht voor GTA:SA en ik vind het het zeker waard. Maar ik wete niet hoe makkelijk je het geld voor de PS2 (vergeet de memorycard niet :-) ) kunt missen...

Delen op andere websites

<_< als je zelf voor je geld werkt... dan kijk je er anders tegen aan <_<

neem aan dat hier iedereen het geld heeft gekregen? :D

praten hier wel over 200euro (400gulden) is niet niks hoor B)

en de memorycard ook iets in de 30 d8t ik <_<

Bewerkt: door Djago
Delen op andere websites

Ik wil nu Sa...

lekker wachten man... zonde van je geld kan je net zo goed door sparen voor een playstation3 en de nieuwe gta B)

welke nieuwe gta komt er weer n nieuwere dan k d8 het niet ouwe het gaat dan geen gta heten

Delen op andere websites

Ik wil nu Sa...

welke nieuwe gta komt er weer n nieuwere dan k d8 het niet ouwe het gaat dan geen gta heten

voor de gemakkelijkheid zei ik gta...

dat er nou net iemand is die op de kleine details is kon ik niet weten <_<

en JA er komt een gelijksoortig iets als GTA op de PS3.

anders nog iets? B)

Delen op andere websites

en de memorycard ook iets in de 30 d8t ik  <_<

Suggereer jij dat ik niet werk voor m'n geld?

Ik werk wel degelijk voor m'n geld en ik vind GTA:SA het waard om daar een PS2 voor te kopen. En als hij op de PC en/of Xbox uit komt zal ik hem daar ook op kopen, en gaat de PS2 waarschijnlijk richting Ebay ofzo. En nee: ik heb geen geld te veel, helaas

PS 200 euro is 440 gulden, maar ja: wat hebben we nog aan guldens.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

en de memorycard ook iets in de 30 d8t ik  <_<

Suggereer jij dat ik niet werk voor m'n geld?

Ik werk wel degelijk voor m'n geld en ik vind GTA:SA het waard om daar een PS2 voor te kopen. En als hij op de PC en/of Xbox uit komt zal ik hem daar ook op kopen, en gaat de PS2 waarschijnlijk richting Ebay ofzo. En nee: ik heb geen geld te veel, helaas

PS 200 euro is 440 gulden, maar ja: wat hebben we nog aan guldens.

tja dat kan eh... ik vind het maar zwaar zonde :rolleyes:

en het niet waard om 230euro uit tegeven aan een ps2+gtasa+memcard

maarja als je er dus WEL voor werkt is wel cool maar zoals je weet is het hard werken en als gta je hele leven is.... dan kan ik het wel bgrijpen B)

en om heel precies te zijn is 200euro 440.742gulden :) maar daar gaat het niet om :rolleyes:

Delen op andere websites

tja dat kan eh... ik vind het maar zwaar zonde :rolleyes:

en het niet waard om 230euro uit tegeven aan een ps2+gtasa+memcard

maarja als je er dus WEL voor werkt is wel cool maar zoals je weet is het hard werken en als gta je hele leven is.... dan kan ik het wel bgrijpen B)

Daarom denk ik er ook aan om hem te verkopen zodra hij opde Xbox/PC uit is, of anders verhuist de PS2 naar m'n slaapkamer, is wel makkelijk om daar een DVD-speler te hebben.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...