asperitas Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik wacht tot de pc versie, ik vind het altijd beter mikken met de pc en ik vind de controle over alles fijner... en als ik hem eenmaal uit heb gespeeld en hem om de een of andere reden opnieuw zou moeten installeren, kan ik altijd een savegame bewaren OF downloaden en waarschijnlijk zit er een mp3player in als radio, net zoals bij vice city... das ook wel fijn! maar ik kan het niet uitstaan om zo lang te moeten wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ik denk dat ik het wel ga doen... Feestdagen komen er toch aan Mijn pc gebruik ik het meest voor internet, alleen lopen mijn spellen er niet meer zo goed op... Ik ben bang dat dat niets wordt met Sa op de pc, dan heb ik misschien voor niets gewacht. Op het moment vind ik niet waard om een nieuwe pc te kopen ofzo.... Maar ik wilde gewoon weten hoe san andreas bevalt in vergelijking met VC, ik ga het een dezer dagen is ff goed spelen, dan maak ik wel mijn beslissing Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 hoi jesse :rolleyes: ik vindt t trouwens wel waard joh SA is echt zeer sjiek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 :o Ben jij wakka, of nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ik heb mijn gamecube met spellen verkocht om een ps2 mini te kunnen kopen met gta sa :lol: is zeker wel de moeite waard hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Okay dan, dat wilde ik horen, ik ga het doen Morgen of zaterdag:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.