.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Is het al bekend of je kan rennen met zware gun. In LCS kan je wel rennen met grote gun en met SA kan je niet rennen. Reageren
braver Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb het geprobeerd met een bazooka en ik kon toch redelijk goed lopen Reageren
BigM Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb het geprobeerd met een bazooka en ik kon toch redelijk goed lopen Ja redelijk goed Maar wij bedoelen sprinten enzo Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik denk dat met een zwaar wapen lopen nog even ''zwaar'' zal aanvoelen de makers moeten het ook een beetje echt laten lijken Reageren
braver Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb het geprobeerd met een bazooka en ik kon toch redelijk goed lopen Ja redelijk goed Maar wij bedoelen sprinten enzo Het kan zijn dat ik het niet goed zie maar volgens mij gaat het even snel als je sprint met een grote gun dan dat je sprint zonder Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Oke, beetje onduidelijk heid... Ik maak m'n vraag wat duidelijker: Rennen = Normaal lopen zonder iets ingedrukt te houden Sprinten = Extra hard lopen met WEL iets ingedrukt (ingedrukt is zegmaar dat je kruisje ingedrukt houd) Dus ik stel m'n vraag opnieuw: Kan je sprinten met een zware gun (bijv minigun, bazooka, M4). En moet je dit trainen of niet? Bewerkt: 2 november 2006 door ourvoice Reageren
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Oke, beetje onduidelijk heid... Ik maak m'n vraag wat duidelijker:Rennen = Normaal lopen zonder iets ingedrukt te houden Sprinten = Extra hard lopen met WEL iets ingedrukt (ingedrukt is zegmaar dat je kruisje ingedrukt houd) Dus ik stel m'n vraag opnieuw: Kan je sprinten met een zware gun (bijv minigun, bazooka, M4). En moet je dit trainen of niet? Ik zei het toch volgens mij is het hetzelfde als je sprint (met kruisje) met een grote gun dan dat je sprint(met kruisje) zonder grote gun Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Oke, beetje onduidelijk heid... Ik maak m'n vraag wat duidelijker: Rennen = Normaal lopen zonder iets ingedrukt te houden Sprinten = Extra hard lopen met WEL iets ingedrukt (ingedrukt is zegmaar dat je kruisje ingedrukt houd) Dus ik stel m'n vraag opnieuw: Kan je sprinten met een zware gun (bijv minigun, bazooka, M4). En moet je dit trainen of niet? Ik zei het toch volgens mij is het hetzelfde als je sprint (met kruisje) met een grote gun dan dat je sprint(met kruisje) zonder grote gun oke, want sommige zeiden het anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.