Svenie Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Missie gehaald: Say Cheese Beloning: $850 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. De Watersports zijmissie is nu beschikbaar. Volgende missie: Kill Phil: Part 2 Missie gehaald: Alle Empire zijmissies Beloning: De hoogste status bij elke ondernemingstype, de Smart Suit. Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Savegame: Zie bijlage Mochten er problemen zijn bij het uitpakken van de savegame, dan kan je me altijd een PM sturen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) *bump* Savegame Aanvraag: Missie: The Exchange Console: PSP Versie: PAL Platinum Besturing: Besturing #1 Slot: #1 Cheaten: Nee! En ook geen andere grappen als CheatDivice! Link: http://www.megaupload.com/?d=596ONWQU Extra: Als je de missie niet haalt of als je dood/wasted raakt dan a.u.b. gewoon de saved game opnieuw laden. Scheelt mij weer geld, scheelt jouw weer een stuk rijden vanaf het politiebureau/ziekenhuis. Bewerkt: 9 maart 2009 door Flashingdemon666 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) *bump* Savegame Aanvraag: Missie: The Exchange Console: PSP Versie: PAL Platinum Besturing: Besturing #1 Slot: #1 Cheaten: Nee! En ook geen andere grappen als CheatDivice! Link: http://www.megaupload.com/?d=596ONWQU Extra: Als je de missie niet haalt of als je dood/wasted raakt dan a.u.b. gewoon de saved game opnieuw laden. Scheelt mij weer geld, scheelt jouw weer een stuk rijden vanaf het politiebureau/ziekenhuis. Ik doe hem wel voor je Edit: Missie gehaald: The Exchange Beloning: 1750$ Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Savegame: Zie bijlage ULES00502S92F0.zip Bewerkt: 10 maart 2009 door S.W.A.T. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Savegame Aanvraag: Missie: Boomshine Blowout Besturing: De normale Cheaten: Nee Link: In de bijlage ULES00502S92F0.rar Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 *bump* Savegame Aanvraag: Missie: The Exchange Console: PSP Versie: PAL Platinum Besturing: Besturing #1 Slot: #1 Cheaten: Nee! En ook geen andere grappen als CheatDivice! Link: http://www.megaupload.com/?d=596ONWQU Extra: Als je de missie niet haalt of als je dood/wasted raakt dan a.u.b. gewoon de saved game opnieuw laden. Scheelt mij weer geld, scheelt jouw weer een stuk rijden vanaf het politiebureau/ziekenhuis. Ik doe hem wel voor je Edit: Missie gehaald: The Exchange Beloning: 1750$ Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt. Savegame: Zie bijlage Ik krijg een foutmelding als ik VCS opstart. Zou je hem nog een keer willen zippen? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Ik heb hem ff opnieuw gedaan het zou nu goed moeten zijn denk ik. Edit: Ik heb problemen met het uploaden zou iemand mij ff kunnen helpen want ik ben helemaal de kluts kwijt. Het lukte vroeger altijd maar nu lukt het niet meer. Als ik inpak is alles erin maar als ik het upload en dan weer download is er opeens een onverwacht einde aan het archief. Edit2: Oke ik heb hem upgeload op megaupload.com en daar doet ie het wel gewoon dus hier is sorry dat het zo lang heeft geduurd. Klik Trouwens Daffy Duck ik doe jouw savegame ook wel even het zal deze keer wel sneller klaar zijn hoor Edit3: Daffy bij jouw is er ook een probleempje met het bestand kan je hem even op een andere site uploaden? Edit4: Missie gehaald: Boomshine Blowout Beloning: 250$ Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Savegame:Link Bewerkt: 11 maart 2009 door S.W.A.T. Reageren
amsterdam12 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Savegame Aanvraag: #Missie: Boomshine Blowout # Besturing: 1 # Cheaten: Als het nodig is # Link: Bijlage als iemand deze zou kunnen doen ULES00502S92F0.rar Reageren
amsterdam12 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Savegame Aanvraag: #Missie: Boomshine Blowout # Besturing: 1 # Cheaten: Als het nodig is # Link: Bijlage als iemand deze zou kunnen doen >>> Door ASPHALT: Verplaatst naar het Savegame aanvraag topic. <<< ULES00502S92F0.rar Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Savegame Aanvraag:#Missie: Boomshine Blowout # Besturing: 1 # Cheaten: Als het nodig is # Link: Bijlage als iemand deze zou kunnen doen Geen probleem ik doe hem wel ik krijg een foutmelding bij het uitpakken, en ik krijg een foutmelding op mijn psp, Het blijkt dat er geen bestanden in de map zit. Als je met een goede savegame komt zal ik hem wel kunne halen Bewerkt: 4 april 2009 door Rinaldootje Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Bij mij doet de savegame het wel goed, dus ik doe hem wel! Boomshine Blowout - Mission Passed! Beloning: $250,- Ik heb geen cheats/mods/cheatdevice gebruikt! Savegame: Megaupload link Bewerkt: 7 april 2009 door KillerZero86 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Beetje te laat maar ja... Savegame Aanvraag: Missie:In The Air Tonight Besturing:1 Cheaten:NEE Link:In The Air Tonight 't zou echt heel vet zijn als iemand die savegame zou maken voor mij! Reageren
Zero-two Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Beetje te laat maar ja... Savegame Aanvraag: Missie:In The Air Tonight Besturing:1 Cheaten:NEE Link:In The Air Tonight 't zou echt heel vet zijn als iemand die savegame zou maken voor mij! Het is eigenlijk de bedoeling dat als je een missie niet kan halen, dat je het dan gaat vragen. Alleen geef je dan wel je eigen savegame. Zodat anderen het kunnen doen, want onderweg kon je ook zijmissies kunnen voltooien. Dus als je gewoon een savgame voor de hoofdmissies zoekt dan kun kan je eigenlijk hier terecht. Maar alsnog kun je hier een directe download vinden. Door Summerbase gemaakt natuurlijk. Reageren
Mendez Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Savegame Aanvraag: Missie: Jive Drive Besturing: 2 Cheaten: Nee Link: Bijlage Extra: Als je BUSTED of WASTED bent load dan de savegame opnieuw want ik ben een savegame aan het maken zonder BUSTED of WASTED ULES00502S92F1.zip Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: Jive Drive Besturing: 2 Cheaten: Nee Link: Bijlage Extra: Als je BUSTED of WASTED bent load dan de savegame opnieuw want ik ben een savegame aan het maken zonder BUSTED of WASTED Ik doe hem wel even voor je. Mission Passed: Jive Drive Beloning: $0,- Extra: Ik heb wat extra kogels opgepakt voor je Shotgun + Heb een AK opgepakt (Nog 30 kogels over) om de missie wat makkelijker te maken. Je hebt ook een Empire earning van $1000,- erbij gekregen. Ik heb je Armor weer bijgevult en opgeslagen op precies dezelfde locatie. Er zijn geen cheats e.d. gebruikt. Bewerkt: 13 december 2009 door Rinaldootje Reageren
Mendez Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Savegame Aanvraag: Missie: Hitch Snitch & Form Zero To Hero Besturing: 2 Cheaten: Nee Link: Bijlage Extra:Als je busted of wasted bent reload dan de savegame opnieuw omdat ik met een project bezig ben! ULES00502S92F1.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.