S.W.A.T. Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Ik doe hem morgenmiddag even voor je als er niet iemand anders eerder is. Edit: Ik ben net thuis dus ik zal de missies even snel voor je doen. Edit2: Missie gehaald: Hitch Snitch Beloning: 1000$ Missie gehaald: From Zero to Hero Beloning: 3000$ Overig: Geen cheats of mods gebruikt, body armor is opgeschoten dus die heb je helaas niet meer sorry daarvoor. Ik heb trouwens de besturing op (1) gedaan ben ik meer gewend maar die ben ik vergeten terug te zetten dus let daar even op. Veel succes en plezier verder met VCS Savegame: http://www.megaupload.com/?d=5EFZL6OH Bewerkt: 5 januari 2010 door S.W.A.T. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Savegame Aanvraag: * Console: PSP * Spel: GTA Vice City Stories * Missie: When Funday Comes * Inhoud: Quadrace * Opdrachtgever: Loice * Radarblip: L * Versie: Europees * Besturing: Normaal * Slot: #2 * Cheaten: Nee! Op geen enkele manier. * Extra: Als je de missie niet haalt of als je dood/wasted raakt dan a.u.b. gewoon de saved game opnieuw laden om de deathcounter op 0 te houden. En ook geen nutteloos geld uitgeven a.u.b. * Link: ULES00502S92F1.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 A.U.B.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Sorry voor de triple post, maar word er hier nou nog op gereageerd? Ik ga over een aantal dagen op vakantie, en ik zou dan graag verder gaan met de missies. dus als iemand a.u.b. mijn reqest wil voltooien? Zou ik heel blij zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je. Hij zal op zijn laatst morgenavond klaar zijn. Edit: Ik heb hem nu al even snel gedaan. Missie gehaald: When Funday comes Beloning: $500 Extra: Je kan nu een nieuw voertuig kopen bij Sunshine auto's Je hebt nu de zijmissie Street Races vrijgespeeld. Link: ULES00502S92F1.rar Bewerkt: 29 mei 2010 door S.W.A.T. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Hartelijk bedankt! Nu kan ik weer lekker verdergaan met de andere missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Savegame Aanvraag: •Missie:boomshine blowout •Besturing:2 •Cheaten:nee •Link: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: De laatste 6 empire buildings die ik nog moet Besturing: Geen idee wat hiermee wordt bedoeld maar ik denk 1 Cheaten: Nee, op geen enkle manier Link: Bijlage EDIT: Heb het zelf voor elkaar gekregen! ULES00502S92F0.zip Bewerkt: 1 januari 2011 door SilverShield Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) *BUMP* Iemand die hem toch misschien eventjes wil doen? Ik zou graag tijdens de jaarwisseling verder willen spellen .. maar ik denk niet dat dat erin zit EDIT: Heb het zelf voor elkaar gekregen! Bewerkt: 1 januari 2011 door SilverShield Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2011 Savegame aanvraag; 100% compleet Deaths = geen probleem Cheats = geen Kills = + 20000 Per ongeluk gewist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2011 Zoiets? Dat is Dizzees standaard 100% savefile, zonder gebruik van cheats, al van de hoeveelheid kills heb ik geen idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2011 Zoiets? Dat is Dizzees standaard 100% savefile, zonder gebruik van cheats, al van de hoeveelheid kills heb ik geen idee. Citaat: ''This file has been reported as broken because: Geeft corrupted data weer en start niet'' Bron: gtaforum.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2011 Komt dan van jou, of zie je dat staan en download je het daarom niet? Niet al de meldingen zijn 100% betrouwbaar, soms weten mensen niet wat ze met het bestand aan moeten. (Vergeten het uit te pakken, of pakken het uit in een dubbele map) Controleer overigens ook of dat niet het geval bij jezelf is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2011 (bewerkt) Komt dan van jou, of zie je dat staan en download je het daarom niet? Niet al de meldingen zijn 100% betrouwbaar, soms weten mensen niet wat ze met het bestand aan moeten. (Vergeten het uit te pakken, of pakken het uit in een dubbele map) Controleer overigens ook of dat niet het geval bij jezelf is. Eerder citaat staat iets boven al de info van de savegame van Dizzee. @ Heb er al 1; 18684 kills. even ophogen dus ^^. Asphalt, wil jij wel even kijken of dat er ook bij jou staat? Vind het erg raar anders had ik die wel geïnstalleerd ;P Edit; ik ga wel even kijken of ik hem kan installeren. doe ik als ik weer thuis ben ;P over 5 minuten school. Bewerkt: 1 juli 2011 door NummerLock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.