Lord of War Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Net 11kb te groot. Ik heb net een nieuwe Halo sig gemaakt. Rates? Bewerkt: 2 november 2006 door Lord of War Reageren
Crankeye Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Is dat niet Tekken Paul? Mooie Render, mooie background (In ieder geval een paar miljard keer beter dan ik kan) 9/10, de kleur past goed. Die van halo echt mooi, al je sigs zijn mooI! JE BENT GEWOON PERFECT! misschien sommige delen iets té licht... weer 9/10! Bewerkt: 2 november 2006 door Crankeye Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ja, ik sluit me voledig aan bij Crankeye, allebei een 9/10 >>> Door .Levi.: Wat meer vertellen mag ook wel. Dit zie ik namelijk meer als spam, omdat dit vaker kan gebeuren. Het is de bedoeling zelf iets meer te vertellen dan alleen te zeggen dat je je volledig bij iemand aansluit.<<< Bewerkt: 2 november 2006 door .Levi. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Signature 1: Mooi achtergrond, de render past er natuurlijk ook bij Je tekst staat mooi in je Sig. en de lettertype die je daarvoor gebruikt is gewoon top! Ik ken het poppetje die je hebt gebruikt niet echt van een spel ofzo. Die lichtstralen die je hebt gebruikt geven ook weer zo mooi effect aan je Signature. Goed gedaan, ik geef je een 9.0 Signature 2: Mooie signature net als Sig 1, ik vind het alleen jammer dat hij zo licht is, maar ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk De render die je hebt gebruikt staat goed in de Signature, en heb daar verder niks op aan te merken. Wat ik wel zo jammer vind is dat je een grijs vlak hebt gebruikt, en daar LOW in hebt gezet. Jij vind het waarschijnlijk wel mooi, maar ik niet zo. Verder heb ik er niks op aan te merken, ook deze is zeer goed gelukt Ik geef voor deze een 8,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.