Milanjans (gast) Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 kan je met je fiets eigelijke trucjes doen??? op de halfpipe bijvoorbeeld?? Reageren
Trax Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Salto's, Bunnyhop kan je iig ... Reageren
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Salto's, Bunnyhop kan je iig ... ow jah, salto`s hoe doe je dat? Reageren
Miche Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 als ik me niet vergis op een van die chansen snel gaan, als je naar omhoog gaat een bunnyhop en dan je joystick naar achter trekken. dacht dit ergens gelezen te hebben, zelf nog niet uitgeprobeerd.. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Volgens mij is het zeer onmogelijk.. Want als je kijkt naar de draai snelheid van CJ op de fiets.. Ook als je cycle skills vol zijn.. Is het erg traag.. Maar goed lets try Reageren
CJ-SA Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 lol erg traag als ik X blijf indrukken ga ik evenhard als met een slomere auto en ga veel sneller als het noramele verkeer Reageren
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 lol erg traag als ik X blijf indrukken ga ik evenhard als met een slomere auto en ga veel sneller als het noramele verkeer Je moet het niet indrukken, je moet er snel op drukken. Reageren
Vayne Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 lol erg traag als ik X blijf indrukken ga ik evenhard als met een slomere auto en ga veel sneller als het noramele verkeer Je moet het niet indrukken, je moet er snel op drukken. ag wat maakt het uit?! Die bel vind ik al koel genoeg :lol: Reageren
gangster Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 de bunnyhop is geinig Reageren
Miche Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Je weet toch dat je kan sprinten met je fiets hé??? :blink: Reageren
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Met sprinten op fiets ga je sneller dan met auto.. alleen wayfahrer is beter.. Reageren
CJ-SA Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 lol erg traag als ik X blijf indrukken ga ik evenhard als met een slomere auto en ga veel sneller als het noramele verkeer Je moet het niet indrukken, je moet er snel op drukken. jow duh dat bedoel ik Reageren
thugkai Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 nouw hoe bedoel je dan ga ik even snel als een slome auto , als ik met die bmx fiets , dan ga ik even snel als een snelle auto , en ik bnen snel ergens anders Reageren
GTAistheFuture Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 misschien een dom vraagje maar hoe kan je sprinten dan?? Reageren
Joker Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Snel achter mekaar op X drukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.