Jump to content

BMX

Milanjans (gast)

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik me niet vergis op een van die chansen snel gaan, als je naar omhoog gaat een bunnyhop en dan je joystick naar achter trekken. dacht dit ergens gelezen te hebben, zelf nog niet uitgeprobeerd..

Geplaatst:

Volgens mij is het zeer onmogelijk..

Want als je kijkt naar de draai snelheid van CJ op de fiets.. Ook als je cycle skills vol zijn.. Is het erg traag.. Maar goed :) lets try ;)

Geplaatst:

lol erg traag als ik X blijf indrukken ga ik evenhard als met een slomere auto en ga veel sneller als het noramele verkeer

Geplaatst:
lol erg traag als ik X blijf indrukken ga ik evenhard als met een slomere auto en ga veel sneller als het noramele verkeer

Je moet het niet indrukken, je moet er snel op drukken.

Geplaatst:

ag wat maakt het uit?!

Die bel vind ik al koel genoeg :lol:

Geplaatst:

jow duh dat bedoel ik ;)

Geplaatst:

nouw hoe bedoel je dan ga ik even snel als een slome auto , als ik met die bmx fiets , dan ga ik even snel als een snelle auto , en ik bnen snel ergens anders

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...