gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik ben aan het rijden in mijn auto. ik wil remmen maar ik drukte op een verkeerde knop.ik krijg in een keer een replay mode hoe krijg ik die replay mode weg. Reageren
Bling Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Die replay mode kun je activeren met de knop F1, die zich bijna helemaal linksbovenin je toetsenbord bevindt. Gebruik dezelfde knop om hem weer uit te schakelen. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 oke ik zal het eens proberen Reageren
M__K Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik weet niet hoe jou besturing in elkaar zit... want als ik rem kom ik echt niet bij de F1 toets Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 was met snel te zijn want de politie zat achter mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.