carl jonshon Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik heb al op elke site die ik kon vinden gekkeken maar ik vind maar geen moto spawn cheat voor gta sa op de xbox en ik weet dat ze dat wel hebben voor de ps2 dus als iemand mij kan zeggen of er zo en cheats is voor de xbox zou ik dat heel erg fijn vinden xD Reageren
Joriz Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Er is geen cheat om een motor te spawnen. Deze moet je gewoon ergens vinden. Alle cheats voor GTA San Andreas voor op de Xbox zijn te vinden op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...eas_Xbox_Cheats De lokaties waar alle voertuigen geparkeerd staan staat tevens op WikiGTA. Reageren
carl jonshon Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 mja ik weet wel waar ik motos kan vinde xD maar toch bedankt nu ben ik teminsten zeker dat die cheat niet bestaat xD Reageren
356 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 hij bestaat ook niet op de Ps2. wel kan je een quad spannen (lijkt er een beetje op) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.