THE_GAME_MEN! Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Hallo, Vandaag al weer gepseeld MTA , maar dat zal ook wel weer de laatste keer in een paar weken zijn , ik vind het meesal best saai , gigantische lag poppetjes van andere spelers heb ik het dan over en het duurt een eeuwigheid voordat je andere ziet.. Wat zijn jullie meningen ? Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ik speel 1 keer in 1 maand. Omdat ik vroeger te vele speelde. Dus verveelt me het nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik heb nooit echt mta gespeeld ik snapte niet eens hoe je dat ding op je gta kreeg en ging heletijd mis en zo moest vet vaak mijn back-up gebruiken en zo en ik denk dat er best wijnig mensen spelen in elk geval toen ik dat deed waren er maar heel weinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 bij mij lagt iej niet ofso ik vind ut wel koewl eiglijk heb er niet egt problemen meej maar wat wil je eigenlijk met dit topic zeggen (wil niej dom doen maar vind et un beetje een raar topic) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 gigantische lag poppetjes van andere spelers heb ik het dan over en het duurt een eeuwigheid voordat je andere ziet.. Speel op andere servers en met andere mensen :huh: ... Zie ook snelle bewegingen en bugs niet aan voor lag... En vergelijk het niet teveel met online shooters... Verder is MTA gewoon geweldig hoor .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Tja , kan zijn dat ik het teveel vergelijk met CS Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ja mta is heel cool ik zit et elke dag wel te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) alleen ik vindt het stom dat je bij MTA voor GTA3 soms alle auto's blauw zijn maar ik kan al niet meer mta doen heb een piep klein modje er in gezed geen auto of zo maar dan kan het al niet meer dat is nog het stomste :blink: Bewerkt: 13 november 2004 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 alleen ik vindt het stom dat je bij MTA voor GTA3 soms alle auto's blauw zijn maar ik kan al niet meer mta doen heb een piep klein modje er in gezed geen auto of zo maar dan kan het al niet meer dat is nog het stomste :blink: installeer het speel 2x op je pc 1 zonder mods voor MTA en 1 met mods voor de fun? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinKs Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Bij mij deed MTA het niet egt goed.. of ik vond niet een juiste server voor 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) MTA is wel cool, ik speel het elke dag clanwars spele is ook wel vet mja je moet zelf wete... Bewerkt: 29 december 2004 door *RIP*Rea Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 dan moet ik eerst een clan zoeken..... ben nieuw speel het nu pas 3 dagen en ben nog kei slecht :angry: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ik speel het 1 keer in de week ofzo, ben ook nog niet goed maar zit wil en een goede clan vind ik zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MPlay Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik Vind MTA Wel Cool Maar Soms IS HEt Ook Saai Vooral Met Cheaters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Daar kan je niks aan doen, je moet je dan gewoon niks van die cheaters aantrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.