Jump to content

de allerslechste horror ooit

Recommended Posts

Geplaatst:
wat vinden jullie de slechste horror ooit.

ik vind de slechste horror ooit uhm.... dood eind

House of wax.

Geplaatst:

Kijk eens naar Horror Channel op UPC.. Daar komen ze allemaal voorbij, die films zijn daar zóóó f*cking nep :puh:

Geplaatst:
Kijk eens naar Horror Channel op UPC.. Daar komen ze allemaal voorbij, die films zijn daar zóóó f*cking nep :puh:

dat is nou niet bepaald horror. ze laten in de reclame er van zien dat chucky voorbij komt enzo... maar er komen alleen veel onbekenden voorbij.

Geplaatst: (bewerkt)

Hostel

de film duurt ongeveer 100min.

70min. komt er seks(srr voor men taalgebruik) in en de overege 30min. heel zwakke horror, het enigste dat mss wel wat horrorachtig is is als ze die ene haar oog afknippen...

Bewerkt: door Pitbull
Geplaatst:

Wat dacht je van "Bones" met Snoop Dog in de hoofdrol :?:? ,had daarvoor nog nooit zoeen beroerde horror gezien :duh:

Geplaatst:
wat vinden jullie de slechste horror ooit.

ik vind de slechste horror ooit uhm.... dood eind

als er geen spanning in zit? :puh:

Geplaatst:

De allerslechtse horrorfilms naar mijn mening zijn de 4 (of 3?) van Scream.

Waarom?

Omdat je al een halfuur van voorand weet wat er gaat gebeuren... :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nah die vallen nog mee hoor,maar ik vind The Hole zéker geen horror film,een goep jongeren die zichzelf in een bunker opsluiten en zichzelf laten verhongeren...Zo fricking zwak

:cya:

IB

Geplaatst:

The Blair Witch Project, er gebeurd geen ene flikker, alleen op het einde en dan zie je de moordenaar nog niet eens! OMFG ik verveelde me dood tijdens die film! Ze zeggen dat BWP II beter is, met meer actie enzo, ik ga zeker nog wel kijken!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...