Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik krijg dat foutenraport met niet verzenden en verzenden...? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Nou, ik denk dat het komt vanwege dezelfde reden als dat SA: MP ook al bij je crashde: veel en veel te mods gebruikt vrees ik. Op gegeven moment is er 1 bestandje teveel veranderd en is het einde oefening. Denk ik althans, maar wellicht zijn er nog meer mogelijkheden Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Dat is een zeer lastig probleem : Mb, maar ik kan je er wel bij helpen, maar dat hangt er natuurlijk weer vanaf. Als eerste moet je er zeker van zijn dat je twee dezelfde versies hebt daarmee bedoel ik dus: 'Je hebt een Versie 1 savegame dan moet je dus ook een versie 1 San Andreas hebben anders gaan ze natuurlijk niet werken. Ben je er niet zeker van dat moet je even gaan kijken in het menu van San Andreas als daar rechtsonder V2 staat dan heb je uiteraard Versie 2 en dan moet je dus ook een versie 2 savegame hebben. Wat ook nog iets kan wezen is dat er iets mis zit in de bestanden ik weet niet of je dit al langer dan vandaag had, heb je hem wel al gebruikt voor dit probleem? Heb je misschien een savegame gedownload? Verwijder anders eens het bestand: 'GTA_SA.set' uit de map: 'Start > Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Dat bestand slaat de instellingen op en als je die dus verwijdert begin je weer met een schoon spel. Anders probeer je 'New Game' eens, werkt het dan wel? Er is in GTA San Andreas ook een objecten limiet heb je overschreden dan zal het spel volgens mij niet werken. Ik wacht met smart op je antwoord, tot dan kan ik vrij weinig doen. In ieder geval veel succes! Bewerkt: 2 november 2006 door SummerBase Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Dat is een zeer lastig probleem : Mb, maar ik kan je er wel bij helpen, maar dat hangt er natuurlijk weer vanaf. Als eerste moet je er zeker van zijn dat je twee dezelfde versies hebt daarmee bedoel ik dus: 'Je hebt een Versie 1 savegame dan moet je dus ook een versie 1 San Andreas hebben anders gaan ze natuurlijk niet werken. Ben je er niet zeker van dat moet je even gaan kijken in het menu van San Andreas als daar rechtsonder V2 staat dan heb je uiteraard Versie 2 en dan moet je dus ook een versie 2 savegame hebben.Wat ook nog iets kan wezen is dat er iets mis zit in de bestanden ik weet niet of je dit al langer dan vandaag had, heb je hem wel al gebruikt voor dit probleem? Heb je misschien een savegame gedownload? Verwijder anders eens het bestand: 'GTA_SA.set' uit de map: 'Start > Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Dat bestand slaat de instellingen op en als je die dus verwijdert begin je weer met een schoon spel. Anders probeer je 'New Game' eens, werkt het dan wel? Er is in GTA San Andreas ook een objecten limiet heb je overschreden dan zal het spel volgens mij niet werken. Ik wacht met smart op je antwoord, tot dan kan ik vrij weinig doen. In ieder geval veel succes! Ik heb in ieder geval versie 1. Ik had net prongelijk iets gekopieerd in de SA map, en de file die ik had gekopieerd, had ik weggegooid, daarna werkte het niet meer. Ik gooi eerst even al mijn mods eraf denk ik Edit: Kan iemand mij de Standaard Handling.cfg sturen? Want die is ook kapot... Edit van de Edit: Alle mods verwijderd, nog steeds dezelfde melding! Edit van de Edit van de Edit: Ik ga nu San Andreas overnieuw installeren Moderators, dit topic kan wel dicht Iedereen bedankt voor het helpen, maar het werkte niet Edit: Overnieuw geïnstalleerd. geen mods gebruikt ofzo, en hij werkt nog steeds niet! Bewerkt: 2 november 2006 door Mb. Reageren
Mb. Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ok, nu kan ik San Andreas Opstarten, maar na de "Graffiti" animatie krijg ik weer die melding met dat foutenrapport! Iemand enig idee hoe ik mijn SA weer aan de gang krijg? Edit: Sorry voor de dubbelpost, Niet naar gekeken Edit van de Edit: Ik ben nu zover dat ik ook het scherm zie waar Grand Theft Auto: San Andreas opstaat. Ik kom alleen niet in het menu, dan knalt mijn spel eruit, iemand een oplossing? Edit van de Edit van de Edit: Fantastisch, had iets in een ouder topic gevonden, en toen heb ik de oplossing gevonden! Bedankt GTA Forum! Bewerkt: 4 november 2006 door Mb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.