EXIT Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 dit geeft aan dat er een virus op mijn computer bevind. er staat ook dat ik er op moet klikken om de progranmmas die er voor geschikt zijn te downloaden op hun website. mijn norton antivirus blokkeert direct die website en omdat ik mijn norton anti virus meer vertrouw dan dat onbekende programma. wil ik wetenwaar op mijn computer dit programma zit zodat ik het kan verwijderen dat ik deze nep virus niet meer heb. mijn norton anti virus zegt dat er geen virussen op de pc bevinden. wie kan mij helpen Reageren
Rekam Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ff gegoocheld! Deze persoon had net hetzelfde probleem. (Klik) Het staat mooi uitgelegd in post #6 en die persoon heeft er geen last meer van. Mss kan je dit ook eens proberen? Mocht je problemen hebben of mocht het opgelost zijn, vermeld het even. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Lijkt me een gevalletje Spyware.. Scan je pc op spyware. Heb je geen spyware-scanner, check dit ===>topic<===. Norton blokkeerd die site waarschijnlijk omdat het op zich al een onveilige site is.. Zou je op die pop-up klikken loop je de kans dat meerdere virus/spyware-rotzooi op je pc geïnstalleerd wordt.. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 het is gelukt dankzei Rekam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.