Jump to content

Nieuwe GTA voor pc?


j0han15

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb hier alleen een PC, als spelcomputer. geen PSP o.d.

Ik ben zeer grote FAN van GTA. Alleen... wanneer komt er weer eens een GTA voor de PC????

Bedanktt

Gebruik volgende keer eens de zoekfunctie hier zijn al topics over hier 1 van : Topic klik

Om je vraag snel te beantwoorden: Nee dat is nog niet bekend :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als we het hebben over GTA IV op de computer, kun je ook eens in dit topic kijken.

Het is nog niet bevestigd dat GTA IV op de computer uit gaat komen, Rockstar heeft daar nog niks over uitgelaten. De eerste releases staan in ieder geval in oktober volgend jaar geplanned voor de Playtstation 3 en de XBox 360. Maar ik denk zelf wel dat GTA IV nog op de computer gaat komen, alleen misschien een half tot een heel jaar later... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf hoop ook dat GTA IV op de pc komt. ik vind het een beetje jammer dat LCS en VCS niet opd e pc uitkomen (misschien in de toekomst nog eens een keer) dus vind ik het wel zo netjes als GTA IV dat wel komt (ik denk dat het wel zeker is dat het gebeurt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf hoop ook dat GTA IV op de pc komt. ik vind het een beetje jammer dat LCS en VCS niet opd e pc uitkomen (misschien in de toekomst nog eens een keer) dus vind ik het wel zo netjes als GTA IV dat wel komt (ik denk dat het wel zeker is dat het gebeurt)

Ik denk dat LCS en VCS niet uit zullen komen omdat het toch een soort (grof gezecht) kopie is van Liberty City en Vice City, alleen dan een stuk verbeterd dus ze hebben die ontwikkeld speciaal voor de PSP en LCS ook op de ps2 waarschijnlijk zal VCS ook ooit op de ps2 verschijnen.. Ook ik denk erover dat bijna zeker die nieuwe Gta 'Gta 4' op de pc zal uitkomen :Y Zoals Froodooo al zegt zal het wel een jaartje kunnen duren, dus dat zal geduld en hoop vragen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...