Fulco Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb het forum al doorzocht maar kan geen plaatjes van de remington en sentinel vinden. Weet iemand waar ik deze wagens voor de export kan vinden? Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ja, die vindplaatsen staat op WikiGTA! Vindplaats Sentinel Vindplaats Remington Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hey Fulco Voor dit soort dingen hebben we een hele mooie site genaamd Wikigta.org, op deze site kan je zulk soort informatie allemaal vinden. Ik heb de 2 voertuigen die jij bedoeld nog even op een rijtje gezet: -Remington -Sentinel Onder de foto staat veel informatie, er staat ook Vindplaats, en daar achter staat 'Klik' wanneer je daar op drukt zal je een kaart te zien krijgen met de vindplaats van het voertuig! Veel succes met inport en export! Reageren
Fulco Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 en bedankt!!!! Ik zal die site eens wat vaker raadplegen! Op naar de 100%!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.