M__K Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 heej... zou iemand mij mischien kunnen helpen bij het vinden van de euros.. ik bij wikigta.nl al gekeken maar op de plek waar hij zou moeten staan zie ik hem niet !! zou iemand mischien even voor mij willen kijken of hij hem vindt... alvast bedankt Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 heej... zou iemand mij mischien kunnen helpen bij het vinden van de euros.. ik bij wikigta.nl al gekeken maar op de plek waar hij zou moeten staan zie ik hem niet !! zou iemand mischien even voor mij willen kijken of hij hem vindt... alvast bedankt Hij moet er gewoon staan. Ander moet je een paar keer saven en nog een keer gaan kijken Reageren
M__K Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 okee is zal het is ff proberen.. Reageren
Preddy Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Het kaartje op WiKiGTA geeft inderdaad maar 1 vindplaats, en die is ook nog eens import/export gerelateerd. Dat wil zeggen dat je de auto er alleen kan vinden als de naam ervan nog niet doorgestreept aanwezig is op het import/export bord (lijstje 3). Apart van bovenstaande heeft deze auto geen andere vaste vindplaatsen. Enige wat je kan doen is eens gaan rondrijden op 'The Strip', waar ik hem wel vaker dan eens heb zien rijden. Mocht je het spel op de PC hebben, zou je nog kunnen overwegen een carspawner te installeren. Bewerkt: 2 november 2006 door Preddy Reageren
M__K Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 t maakt niet meer uit ik heb hem gevonden... wel raar dat hij er eerst niet stond maar hij is er dus das mooi... bedankt mensen.. dit is echt een top forum Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 t maakt niet meer uit ik heb hem gevonden... wel raar dat hij er eerst niet stond maar hij is er dus das mooi...bedankt mensen.. dit is echt een top forum Je kan die auto ook in een garage zetten, en dan nog een keer teruggaan, dan ben je de enige in heel SA met die auto Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 t maakt niet meer uit ik heb hem gevonden... wel raar dat hij er eerst niet stond maar hij is er dus das mooi... bedankt mensen.. dit is echt een top forum Je kan die auto ook in een garage zetten, en dan nog een keer teruggaan, dan ben je de enige in heel SA met die auto Nee hoor. Je kunt hem dan niet meer vinden op de spawn-plaatsen, maar hij rijdt nog wel gewoon rond, bijvoorbeeld op de strip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.