Super CJ Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Mission: N.O.E.Waar: Las Venturas Opdracht Gever: Een vliegtuigje op de Kaart Als je de Vliegtuig lessen hebt gedaan, krijg je een Mission met die Vliegtuig Dan moet je vliegen langs een Stad of zo, je mocht niet te hoog gaan... Anders kwamen Straaljagers met Raketten op je af... Visibilty nog wat Maar het is erg moeilijk want als weer laag vlieg dan knal ik meestal ergens tegen aan... Iemand TIPS? Onthoud:achter bergen kan de radar je niet oppikken. Dus in Flint County moet je gewoon lager vliegen dan de heuvels voor je Als ze wel hydra's achter je aan sturen,gebruik dan loopings of kurkentrekkers om de raketten te ontwijken. :blink: als je bent geraakt,dan moet je tegensturen. dus gaat het vliegtuigje steeds wat naar links,stuur dan steeds wat naar rechts om het vliegtuigje recht te houden Bewerkt: 19 mei 2005 door Super CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Kan je dit topic nu echt niet gerust laten. Het is al van November,die missie zal al lang gedaan zijn. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Super CJ Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 Kan je dit topic nu echt niet gerust laten.Het is al van November,die missie zal al lang gedaan zijn. :huh: <_< nou en <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) weetje welke ik moeilijk vind (hij is makkelijk maar het lukt niet #($^#(*$&) Sawa(derestweetik niet K*t (sorry) namen van die missies) IK KOM NIET VERDER OMDAT IK ELKE KEER 1 seconde te weining heb :( dan stijgt dat vliegtuig weer op en ik kan er niet in geef pleassssse tips Bewerkt: 20 mei 2005 door mrgangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.