Gta-Master100 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Bij www.wikigta.org staan maar 2 vaste plaatsen van Fire extinguisher maar ik vindt ze bij de Burger Shot, bij de Well stacked pizza en de Cluckin bell winkels. Die hoor je toch te zien Reageren
cheizz Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 volgens mij zetten ze alleen vindplaatsen op wikigta als het desbetrefend onderwerp in dit geval wapens/fire extinguisher als je ze buiten dus kan vinden dus niet in een gebouw zoals bijv. de Burger Shot. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Eigenlijk vind ik persoonlijk wel dat je gelijk hebt GTA-Master. Het gaat tenslotte om de vraag: ik heb een brandblusser nodig en waar vind ik die? En als het antwoord daarop is in de Burger Shot zou die er bij moeten staan. Ik zal de restaurants even af gaan vandeweek en die vindplaatsen er even bij zetten Reageren
356 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 of je doet even de code van wapenset 2 (het kan ook een andere zijn) Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 of je doet even de code van wapenset 2 (het kan ook een andere zijn) neenee, het is inderdaad wapenchaet 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.