Proximitus Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hee mensen, ik zit met een probleem, ik ben van plan San Andreas 100% uit te spelen, en wil ook graag alle outfits van alle vriendinnen krijgen. (hoeft niet voor de 100% maarja) Nu ben ik bezig om telkens een vriendin te krijgen, tot 100% en haar dan te vermoorden dat ikd aar verder geen last meer vna heb. maar nu ishet zo, dat als ik met denise ga daten, de date zelf loopt helemaal zoals die moet (de rij-missie gaat goed, en ik dans haar de sokken van het lijf) maar telkens als ze me uitnodigt voor koffie en ik daar ja op antwoord, word het scherm zwart en loopt San Andreas vast.. iemand een idee hoe dit te verhelpen en waar het door komt? M'n pc heeft voorheen alle "kopjes koffie" zonder moeite afgespeeld. greets Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Even de patch downloaden, je ziet dan wel geen "Warme koffie" meer, maar dat maakt niet zoveel uit Reageren
Proximitus Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb de Hot Coffee mod niet in gebruik, k heb gewoon versie 1.01. t is alleen dat, wanneer ik het beeld van dat je het huis ziet en geluiden hoort, dat dan het spel vastloopt. het is gisteren ook al 2 keer gebeurd. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Is het mischien mogelijk dat je altijd met of juist zonder de auto op 'de rode stip' gaat staan of heb je mischien welke mod dan ook die er mischien voor zorgt dat het spel crashed? Ik heb namelijk wel eens dat als ik weer een modje maak het spel op een heel ander moment crashed en niet op het moment dat de mod in beeld zou komen. Als dit alles geen optie is zou ik er een topic over aanmaken bij Hardware problemen of een pb aan iemand die er verstand van heeft sturen, aangezien 'Hardware' zo dood als een dodo is. Als dan nóg niemand het weet kun je je savegame opsturen omdat het dan mogelijk aan je pc ligt en vrij onverklaarbaar is, zo sluit mijn spel af als ik de resolutie wil verzetten, hier snap ik dus ook de ballen van. Succes, Moonbeam Bewerkt: 2 november 2006 door Moonbeam Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Aan de mods zal het niet liggen denk, aangezien het bij m'n vorige savegame wel lukte en daar waren dezelfde mods geinstalleerd. maar ik zal he tnog wel eens proberen, kijken of het nu lukt. heb gister m'n pc een beetje opgeschoond, hier en daar wat weggeflikkerd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.