Jump to content

[Notice] Je kunt bouwen in Vice city stories

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was denet even aan het spelen en nu heb ik een speciaal gebouw geunlocked.

Hier kun je een missie doen of iets aan het gebouw veranderen.

Ik even door gaan met de missies waar je 15 hoertjes moet afzetten en ophalen.

en daarna toen ik 10 000 dollar had ging ik eens kijken wat er aan dat huis valt te veranderen.

ik klik op build pimp nogwat 3 optie en tada bouwplaats na verloop van tijd zal hier waarschijnlijk een huis komen te staan.

Grats, Gybrus

Geplaatst:
Ik was denet even aan het spelen en nu heb ik een speciaal gebouw geunlocked.

Hier kun je een missie doen of iets aan het gebouw veranderen.

Ik even door gaan met de missies waar je 15 hoertjes moet afzetten en ophalen.

en daarna toen ik 10 000 dollar had ging ik eens kijken wat er aan dat huis valt te veranderen.

ik klik op build pimp nogwat 3 optie en tada bouwplaats na verloop van tijd zal hier waarschijnlijk een huis komen te staan.

Grats, Gybrus

als dit echt waar is zou ik daar al heel blij mee zijn the empire building was al stoer

maarja beter kan natuurlijk altijd'

bedankt voor het delen :cya:

Geplaatst:

Dat is het empire building, als je een gebouw hebt veroverd kan je er iets op bouwen ofzo, een "hoerenkot" kan ook. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit maakt deel uit van de 'Empire Building' feature. Wanneer je zo'n gebouw hebt overgenomen (ik houd het maar kort), kan je het soort handel dat je wil opzetten helemaal zelf bepalen. Je kan kiezen uit: prostitutie, drugs, smokkel, bescherming, leningen en stelen. Daarnaast kan je ook de grootte van je bedrijf bepalen, namelijk: small (klein), medium (gemiddeld) en high roller (groot). Dit alles ligt er ook helemaal aan hoeveel geld je tot je beschikking hebt. Dit even kort over de Empire Building.

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:
Dit maakt deel uit van de 'Empire Building' feature. Wanneer je zo'n gebouw hebt overgenomen (ik houd het maar kort), kan je het soort handel dat je wil opzetten helemaal zelf bepalen. Je kan kiezen uit: prostitutie, drugs, smokkel, bescherming, leningen en stelen. Daarnaast kan je ook de grootte van je bedrijf bepalen, namelijk: small (klein), medium (gemiddeld) en high roller (groot). Dit alles ligt er ook helemaal aan hoeveel geld je tot je beschikking hebt. Dit even kort over de Empire Building.

Zeer goed uitgelegd :klap:

Ik post wel wat screens van de Empire Building :D

Geplaatst:

dat word dubbel betalen, ik heb er een hotel op :puh:

maar zijn er meerdere van die gebouwen, dus dat je een hoerenkot, eentje voor leningen en een ander voor drugs?

Geplaatst:
bouwen is wel een heeel erg groot woord!! :)

je zou bijna denken dat je je eige eiland kan maken :puh:

Ja? kan je ook zelf land maken enzo? of bedoel je dat je een eiland vol kan bouwen?

Geplaatst:

bouwen is wel een heeel erg groot woord!! :)

je zou bijna denken dat je je eige eiland kan maken :puh:

Ja? kan je ook zelf land maken enzo? of bedoel je dat je een eiland vol kan bouwen?

Nee je kan gewoon veel bouwen of verbouwen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...