nationalist Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 weet er mss iemand waar dat het kerkof van los santos ligt ?? ik heb lang gezocht zonder resultaat. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Linksboven op de kaart van LS, ik weet niet of de bijlage helemaal correct is. Edit: Zo moet het kloppen, kijk naar het rode hokje, daarin is het. Bewerkt: 2 november 2006 door Moonbeam Reageren
tiesto Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 wat is er dan zo speciaal aan dat kerkhof Reageren
Bassiej Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Niets, tijdens je missies kom je er een keer, misschien wil hij er een keer kijken Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Niets... Ach... Er is een EE te vinden, maar verder. Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 CJ's moeder en broer liggen er begraven dat is toch het bijzondere. weet alleen niet of er ook daadwerkelijk johnson op zon steen staat ergens. Reageren
nationalist Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 CJ's moeder en broer liggen er begraven dat is toch het bijzondere. weet alleen niet of er ook daadwerkelijk johnson op zon steen staat ergens. ja ik wil gewoon eens gaan kijken naar de EE DAAR Linksboven op de kaart van LS, ik weet niet of de bijlage helemaal correct is. Edit: Zo moet het kloppen, kijk naar het rode hokje, daarin is het. [/quote dankuwel ! Reageren
ryouko Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Daar is wel een EE btw.. Overdag staat er niks op de muren maar tegen 10 uur savonds verschijnen er overal teksten op de muren.. In de ochtend verdwijnen ze weer.. Ook wel bekend onder de naam ghost writing Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Linksboven op de kaart van LS, ik weet niet of de bijlage helemaal correct is. Edit: Zo moet het kloppen, kijk naar het rode hokje, daarin is het. er is een stuk groen met een gebouw en met witte puntjes daar kan t ook zijn denk k kweet niet cker Reageren
gamer_edo Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 je moet eens indat huisje op het kerkhof gaan en dan zie je daar een op kist met pizza's ernaast Reageren
Dastard Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 CJ's moeder en broer liggen er begraven dat is toch het bijzondere. weet alleen niet of er ook daadwerkelijk johnson op zon steen staat ergens.Cj's broer is sweet hij is dus niet dood zijn moeder is wel omgekomen bij een drive-by van de ballas(Zie het begin filmpje van gta:sA.) Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 CJ's moeder en broer liggen er begraven dat is toch het bijzondere. weet alleen niet of er ook daadwerkelijk johnson op zon steen staat ergens.Cj's broer is sweet hij is dus niet dood zijn moeder is wel omgekomen bij een drive-by van de ballas(Zie het begin filmpje van gta:sA.) Hij heeft nog een broer, Brian Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) CJ's moeder en broer liggen er begraven dat is toch het bijzondere. weet alleen niet of er ook daadwerkelijk johnson op zon steen staat ergens.Cj's broer is sweet hij is dus niet dood zijn moeder is wel omgekomen bij een drive-by van de ballas(Zie het begin filmpje van gta:sA.) Het klopt dat CJ's broer Sweet nog gewoon leeft. Echter heb je over het hoofd gezien dat CJ nog een broer heeft genaamd Brian. Brian is een jongere broer van Carl, Kendl en Sweet. Hij is in 1987 gestorven, waarna Carl Los Santos verlaat en uitwijkt naar Liberty City. Van Brian weten we verder niks. Één van de foto's in The Johnson House kan van hem zijn, maar dit is niet met zekerheid te zeggen. Zijn bestaan is wel belangrijk voor het spel, het beweegt Carl om weg te gaan uit Los Santos, en terug te keren om alles voor zijn familie recht te zetten. Of het waar is dat Brian ook op dat kerkhof begraven is zou ik helaas niett weten. Ik wens je nog heel veel plezier met deze nutteloze discussie! Edit: Te laat... Bewerkt: 1 januari 2007 door Advancegta Reageren
lonewolf720 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) @Dastard CJ had 2 broers de eerste is omgekomen ( weet niet precies meer waardoor ) voor de verhaallijn begint, dit was ook de reden dat CJ san andreas had verlaten. En Sweet is zijn 2e broer ( jonger of ouder ?? ). edit : sorry was net te laat. je was me voor advance gta, en koen Bewerkt: 1 januari 2007 door lonewolf720 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.