Merticus XVII Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Nieuwe signature Offcourse van Linkin Park, en ik vond hem de moeite waard hem hier te posten. Rates please Reageren
XboxGta Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ik vind het een zeer mooie signature. Juist je border vind ik iets minder daarom 9,5/10. Mooie tekst, mooie effecten echt super vind ik Doe zo verder! XboxGta EDIT: Je huidige signature vind ik trouwens ook super! Bewerkt: 2 november 2006 door XboxGta Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Bedankt voor je rate XboxGTA. Ik heb inderdaad wat te weinig aandacht besteed aan de border. Om een of andere redenen had ik niet echt een gedacht om de border in te steken. Nu heb ik de border iets verdikt, zodat hij een filmachtige sfeer geeft. Wat tips voor borders zijn altijd welcome More Comments ? Reageren
M4X Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Vette sig, ziet er erg goed uit. Ik weet alleen niet wat die zwarte en rode dingen daar onderin voorstellen, het lijken wel handen. Ik vind de effecten en de kleuren voor de rest mooi, en goed erbij passen Rating: 9.3/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) idd heel mooi, mooie effects, beetje zwart-wit achtig. Heel goed De border is idd niet zo heel mooi... maar dat boejt niet De text is ook heel mooi gedaan . 9/10 EDIT: Ik had er een tijdje geleden ook een gemaakt maar nog niet on gezet, check mijn topic Bewerkt: 2 november 2006 door ourvoice Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Bedankt voor julle hoge rates . Ik zal jouwe wel eens raten als ik tijd heb Nog meer Comments..? Reageren
Crankeye Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik vind hem echt HEEL mooi, maar zoals XboX al zei, de border zou ik wat aan doen,, Misschien wat smudgen ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.