jimmypost09 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 hallo, ik heb de download artic truck hier gedownload zoals in de leesmij is aangegeveven geinstalleerd maar sinds ik dat gedaan heb doet mijn gta het niet meer. Wat er gebeurd is het volgende ik laad een saved game de lading gaat tot halverwege en voor de rest gebeurt er niks meer. weet iemand een oplossing? gr jimmy. Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Beste jimmypost09, Alvast welkom op het forum. Maar bij deze moet ik jou al mededelen dat je topic verkeerd staat. We hebben namelijk een modding fora voor vragen en info. Ik ben namelijk de converteerder van de Artic Trucks. Als je alles gedaan hebt volgens de readme moet hij werken. De auto heeft normaal geen enkele bug dat het spel doet chrashen... Verder kan je even stap voor stap uitleggen wat je hebt gedaan? Als je SA ongeveer in het midden chrasht ligt het niet aan een auto mod. Maar eerder aan een .scm mod... Gmod+ Kan iemand even dit topic moven naar Overige Hulp? Met vriendelijke groet, Matiscus. Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Probeer eens een New Game te doen want waarschijnlijk werken je oude savegames niet meer. Lukt het dan nog niet dan heb je waarschijnlijk versie 2 van GTA San Andreas. De downgrader voor GTA San Andreas download je hier. Lukt het dan nog niet dan controleer je of je alles wel correct hebt gedaan en als dit niet zo is kijk dan of je het kan herstellen zodat je mod wel weer wil werken. Tevens hoort dit niet thuis in Feedback maar ergens in de Modding fora. Veel succes Bewerkt: 2 november 2006 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.