Jump to content

3 nieuwe signature's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier ben ik weer, klaar om weer wat signature's te plaatsen die echt smeken naar een rate van jou! :7

Eerste signature

messisignaturevs3copylg7.jpg

Uitleg : Deze sig gaat over de nieuwe Maradonna, het gaat dus over Messi. Redelijk snel gemaakt maar het resultaat mag er best zijn. Maar de tekst is mijn dwarsbomer.

--------

Tweede signature

hitmansignatureafcopyyo1.png

Uitleg : Hitman, de kale, professionele, bloeddorstige, depressieve, (lult nog wat verder) huurmoordenaar. Dus deze sig past helemaal bij mij, vind je niet? :sst:

En nu eens echte uitleg geven. :duh: Deze sig heeft 2 uurtjes van mijn leven gestolen, maar de tekst staat er nog altijd wat slecht op. Misschien nog wat meer bloed op zijn hemd. ^_^

--------

Derde signature

fifa07sigminofmeerafcopve0.png

Uitleg : Ik weet dat je die stomme uitleg toch niet leest maar ik kan het niet laten. :engel:

En kun je al raden wat er nu weer het minst is aan de signature?

Gtaforummers in koor: De tekst :duh: !

:Y

En denk eraan, ik weet dat NIEMAND zou raten voor mij, maar voor mijn siggie's toch wel he? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nummer 1: Mooi gemaakt, text is wat minder, ook niet zo'n mooi font. De effecten zijn wel mooi :klap:7.5/10

Nummer 2: Heel goed! Mooie render, goed erin geblend (of hoe je dat ook noemt :puh: ) Mooie border. 8/10

Nummer 3: Ook heel mooi, een soort van straal bij die bal :klap: . Goed een beetje vaag om die speler gemaakt, maar ik vind dit persoonlijk wel de minste: 7/10 ;)

Bewerkt: door ourvoice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...