Jump to content

Merticus Vs Radio۞Espantoso

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Linkin Park

Soort design: Signature

Size design: Max 500x150

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Is toegelaten

Tijd van inlevering: Zsm

Bewerkt: door Merticus XVII

De strijd kan beginnen

Merticus

merticus1ok9.png

Radio۞Espantoso

08linkin012623pereisengv4.png

Succes Radio۞Espantoso :D

>>> Door .Levi.: Dat je het even weet. Size design: Max 500x150 staat er in jou lijstje. De signature van Radio۞Espantoso voldoet niet aan deze eisen.<<<

Inderdaad, ik had nog niet gezien dat zijn signature groter was dan in het lijstje stond. Ik vraag hem zo snel mogelijk zijn signature te verkleinen naar het juiste formaat.

In orde gebracht

Bewerkt: door Merticus XVII

Ff een vraag over de sig van Espantoso is deze niet groter dan 500x150?

Mijn stem gaat naar Merticus, ik vind deze wat mooier en je ziet dat er meer werk aan is besteed. Verder vind ik de sig van Merticus er wat beter en verzorgder uitzien.

Edit: Ik zag Levis bericht niet op tijd sorry :engel:

Bewerkt: door M4X

Merticus XVII:

Dit is een zéér mooie sig. Het font is echt goed, ik zou geen beter weten. De twee lijnen om je zanger is mooi gedaan. Het eninge waar ik me aan stoor is dat je sig rechts ietsje té leeg is. Ook het rode deeltje rechts onder vind ik niet mooi, ik zou 't ook zwart maken.

Verder heb ik hier niks over ana te merken.

Radio۞Espantoso:

Dit is niet zo'n mooie sig. Er zijn 2 dingen die ik zéker zou weglaten. Allereerst het blauwe rond je renders. Het LP logo'tje linksboven zou ik weglaten, óf ik zou je tekst van Linkin Park weglaten.

Wat me ook direct opviel is de rand van je renders. Je renders zijn niet zo goed uitgerenderd.

Nu even over de tekst. De tekst van 'Linkin Park' vind ik wat té groot. Ik zou ook het font veranderen bij deze tekst. Het beste is natuurlijk het 'Linkin Park' font.

De tekst van 'Radio۞Espantoso' zou ik enkel een beejte kleiner maken, dan valt 't niet té veel op.

Stem: Merticus XVII

Bewerkt: door Lord of War

ik vind die van merticus ook beter want die ziet er wat verzorgder uit, verder vind ik die van Radio Espantoso ook mooi maar bij merticus zie je beter dat er wat aan is gedaan

stem: merticus

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

Merticus XVII: Mooi gedaan, goed dat zwart witte. Border is wat minder...

8/10

Radio۞Espantoso: Mooie border. Goed veel werk eraan besteed. Mooi font, beetje te groot alleen

7.5/10

Nou aan de ranking kan je het al zien: Merticus XVII

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...