Merticus XVII Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Onderwerp: Linkin Park Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Is toegelaten Tijd van inlevering: Zsm Bewerkt: 5 november 2006 door Merticus XVII
Merticus XVII Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) De strijd kan beginnen Merticus Radio۞Espantoso Succes Radio۞Espantoso >>> Door .Levi.: Dat je het even weet. Size design: Max 500x150 staat er in jou lijstje. De signature van Radio۞Espantoso voldoet niet aan deze eisen.<<< Inderdaad, ik had nog niet gezien dat zijn signature groter was dan in het lijstje stond. Ik vraag hem zo snel mogelijk zijn signature te verkleinen naar het juiste formaat. In orde gebracht Bewerkt: 5 november 2006 door Merticus XVII
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Ff een vraag over de sig van Espantoso is deze niet groter dan 500x150? Mijn stem gaat naar Merticus, ik vind deze wat mooier en je ziet dat er meer werk aan is besteed. Verder vind ik de sig van Merticus er wat beter en verzorgder uitzien. Edit: Ik zag Levis bericht niet op tijd sorry Bewerkt: 5 november 2006 door M4X
Lord of War Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Merticus XVII: Dit is een zéér mooie sig. Het font is echt goed, ik zou geen beter weten. De twee lijnen om je zanger is mooi gedaan. Het eninge waar ik me aan stoor is dat je sig rechts ietsje té leeg is. Ook het rode deeltje rechts onder vind ik niet mooi, ik zou 't ook zwart maken. Verder heb ik hier niks over ana te merken. Radio۞Espantoso: Dit is niet zo'n mooie sig. Er zijn 2 dingen die ik zéker zou weglaten. Allereerst het blauwe rond je renders. Het LP logo'tje linksboven zou ik weglaten, óf ik zou je tekst van Linkin Park weglaten. Wat me ook direct opviel is de rand van je renders. Je renders zijn niet zo goed uitgerenderd. Nu even over de tekst. De tekst van 'Linkin Park' vind ik wat té groot. Ik zou ook het font veranderen bij deze tekst. Het beste is natuurlijk het 'Linkin Park' font. De tekst van 'Radio۞Espantoso' zou ik enkel een beejte kleiner maken, dan valt 't niet té veel op. Stem: Merticus XVII Bewerkt: 5 november 2006 door Lord of War
tiesto Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) ik vind die van merticus ook beter want die ziet er wat verzorgder uit, verder vind ik die van Radio Espantoso ook mooi maar bij merticus zie je beter dat er wat aan is gedaan stem: merticus Bewerkt: 5 november 2006 door tiesto
.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Merticus XVII: Mooi gedaan, goed dat zwart witte. Border is wat minder... 8/10 Radio۞Espantoso: Mooie border. Goed veel werk eraan besteed. Mooi font, beetje te groot alleen 7.5/10 Nou aan de ranking kan je het al zien: Merticus XVII
Recommended Posts