pinopower Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 hey ik zit al dagen te wachten over wat missies in san fierro ik vind wel dat het lang duur of mess zijn jullie er nog niet maar ik vraag me af waar de rest blijf. :angry: Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 ff dimmen ja....Chironu is hard aan het werk. als je echt niet kan wachten koop je maar een strategy guide Reageren
pinopower Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 (bewerkt) waar en voor hoeveel zijn die maar ik snap wel dat je er lang mee bezig ben maar de boel staat al 3 dagen het zelfden. maar sorry dat ik zo dee want ik ben gestresss Bewerkt: 8 november 2004 door pinopower Reageren
Joriz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Wij zijn ook maar mensen die het voor de lol maken!! Had je dan niet door dat we dit voor de lol in onze vrije tijd doen!??!? Ook update Chi steeds grote stukjes en niet steeds 1 missie. We zijn er mee bezig maar geduld. Als je echt alles wilt weten koop dan maar de officieele guide: http://www.gameorder.be/product_info.php?r...ate_banner_id=1 En als je er dan echt niet meer uit komt vraag je het in het forum! Voor zulk gedrag kan je trouwens een waarschuwing krijgen! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 waar en voor hoeveel zijn die maar ik snap wel dat je er lang mee bezig ben maar de boel staat al 3 dagen het zelfden.maar sorry dat ik zo dee want ik ben gestresss Chironu maakt ze ook maar voor z'n plezier hoor, en zonder die grote letter is het ook te lezen. De guide is de tekoop bij de Gameorder en kost ~16 euro. Daarnaast staan er op verschillende grote engelse sites ook guides... EDIT: Joriz was me voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.