Jump to content

save games downloaden

save games downloaden  

24 leden hebben gestemd

1. 1. het is leuk save games te downloaden

• ja, super!
      8
    • ja maar alleen als het nodig is (zoals bij de missie maddogg)
      9
    • nee je moet San Andreas zelf uitspelen
      6
    • geen meining
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat iedereen zelf zijn mening mag hebben dus zie allemaal maar of je downloads gebruikt... :)

Zelf gebruik ik ze niet, ik heb zelf fair de 100% gehaald, zonder downloads dus.

Mvg, MB

Geplaatst:

100% uitspelen heb ik ook gedaan, alleen toen was ik mijn save game kwijt door een computercrash, en toen ook maar een 100% gedownload!

Geplaatst:

Als je graag de missies speelt (zoals ik) moet je dit niet doen. Toch is het, als je de missies even zat bent, en je hebt zin om van alle extra's te genieten enzo, dan kun je er stieken eentje downloaden :engel:

Geplaatst:

Ik heb het spel gekocht in september maar ik heb niet zoveel rijd om te spelen dus heb ik de 100% gedownload, bedankt hiervoor mannen _O_

nedved

Geplaatst:

Ik vind dat je 'm zélf moet uitspelen. Als je savegames download is de lol eigenlijk van het spel.

Ik heb nog geen enkele savegame gedownload en ik ben het zeker niet van plan, ik wil zelf GTA SA uitspelen(wat ik al lang gedaan heb. :puh: ).

Geplaatst:

Ik vind dat je ze mag downloaden voor de fun, of als je echt een missie niet kan, maar niet gewoon een 100% savegame downen om mee te stoefen bij je vrienden.

Geplaatst: (bewerkt)
ik wil het wel , een 100% savegame alleen het doet het niet bij mij :(

Ook al hoort het niet helemaal thuis in dit topic, ik zou je toch graag helpen.

Het ligt zeer waarschijnlijk aan de versie. Als er staat dat je versie 2.0 hebt, dan kun je geen versie 1.0 savegames gebruiken.

Je kunt heel makkelijk v1.0 van v2.0 maken, door >>>deze<<< patch te downloaden. Download hem, klik hem aan je GTA SA wordt vanzelf gedowngrade. Nu kun je gewoon GTA SA v1.0 savegames gebruiken. :)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

kself heb ooit een keer voor de lol een 100% savegame gedownload

en een savegame waarbij de riot cheat nog niet is gebruikt omdat maddogg meteen sprong

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...