ikt Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Hoi! Ik heb een hele mooie mod van een Mazda RX-7. Maar als ik die tune chrast het spel. Ik heb ergens op het forum gelezen dat je allemaal dummies aan elkaar moet linken. Maar ik snap er geen hol van . Wil iemand dat voor mij doen? De dingen hoeven niet zichtbaar te zijn. Als je maar zonder problemen die dingen kunt selecteren/tunen Ik dank jullie als jullie dit doen [Mod zit in de bijlage] Bewerkt: 2 november 2006 door ikt Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hoi! Ik heb een hele mooie mod van een Mazda RX-7. Maar als ik die tune chrast het spel. Ik heb ergens op het forum gelezen dat je allemaal dummies aan elkaar moet linken. Maar ik snap er geen hol van . Wil iemand dat voor mij doen?De dingen hoeven niet zichtbaar te zijn. Als je maar zonder problemen die dingen kunt selecteren/tunen Ik dank jullie als jullie dit doen [Mod zit in de bijlage] Bij 90% van de mods, als je die wil tunen, chrashed het spel. Het tunen is niet bepaald nodig, omdat de meeste auto's ( Exotics, Luxury Cars etc... ) Je geen roof scoops/hood scoops/exhausts ofzo hoeft te gebruiken. En de andere mods die je meestal download ( Raceauto's/drifters ) is het wel leuk, maar niet nodig. Ik kan je verder jammergenoeg niet helpen :o Reageren
ikt Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Nee, ik wil gewoon als ik op SA-MP/MTA een map doe, en anderen tunen, ik niet chrash Maakt niet uit of je de tune-onderdelen niet ziet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.