Cosmo Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hallo.. Ik heb net een nfsu mw wheel mod pack gedownload.. k heb alles vervangen alleen mijn paints zie ik niet .. dus ik zie de banden niet zwart en de velgen zijn gwn wit.. ook bij een moter paint deed die het niet :S wat is het probleem want k heb alle txd erin gezet.... waarschijnlijk pakt die het niet of ik mis iets... >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora<<< Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Aller eerst hoort dit dacht ik in een ander gedeelte maar vooruit... Als ik jou was zou ik alles opnieuw er in zetten en als dat niet werkt kijken of je pc hoge kwaliteit mod's wel aankan. Verder kan ik je niet helpen zonder bijvoorbeeld een screenshot. MB Reageren
Mb. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb die pack ook, maar nog niet geïnstalleerd. Ik snap ook niet helemaal hoe je hem erin moet zetten. Iemand een betere uitleg dan de Readme? Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Nee mijn computer kan mods aan.. alleen die velgen doen het wel alleen ik zie ze niet in kleur... alles is gwn wit en grijs.. ook een rossi paint voor mijn nrg zie ik niet ... :S weet iemand een goed antwoord ... want mods kan die wel aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.