Gangsta Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Beste, Ik heb nog geen betaalbare hosting maar heb deze vraag om even zeker te zijn: Kan je met een website e-mail inloggen op MSN? Daarmee bedoelde ik zoiets: jounaam@jouwebsite.nl ? Of is dat niet mogelijk? M.v.g. Gangsta. Reageren
Preddy Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ja dat kan. Wel moet je een MSN account ervoor aanmaken, dat doe je via het opstartscherm van MSN. Dit vereist ook dat het e-mail adres geldig is en je dus e-mailtjes erop kunt ontvangen. Overigens kun je vaak wel je mailtjes op die account door laten sturen naar je normale e-mail adres, mocht je dat liever willen. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ja dat kan zoals Preddy dat al zei. Als je met je eigen email address online wil op MSN, dan moet je eerst je email laten registreren: >>KLIK<< Je krijgt daarna een emailtje in je Postvak In. Soms duurd dit even, soms gaat het enorm snel! Succes! Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Dank je wel alleen als iemand mij een e-mailstuurt, gaat ie naar mijn PostVak in van Outlook Express. Dat wil ik niet. Hoe kan ik dit wijzigen? Reageren
Wesley Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Maar ik ga d'r wel vanuit dat je een email address hebt bijv. VOORBEELD@IETSENNIEtS.nl ? Meestal staat dit er wel bij geschreven! Hoe je dat kunt instellen met je postvak in van OutlookExpress Bewerkt: 3 november 2006 door Wesley_GTA Reageren
Argon Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Dank je wel alleen als iemand mij een e-mailstuurt, gaat ie naar mijn PostVak in van Outlook Express.Dat wil ik niet. Hoe kan ik dit wijzigen? Outlook Express is gewoon een programma dat verbinding maakt met de SMTP/POP server (een e-mail server dus). Outlook haald gewoon deze e-mails op zodat je ze kan lezen zonder bijvoorbeeld dit te doen via het web. Je hoster geeft je meestal ook wel een web-mail client zodat je via bijvoorbeeld www.jouwdomein.nl/webmail je e-mail kan lezen. Als je niet wilt dat Outlook zich met dit alles bemoeit dan kan je in Outlook Express op Extra > Emailaccounts klikken. Dan selecteer je van de opties: Bestaande wijzigen/weergeven en klik je op volgende. Dan selecteer je je e-mail adres en klik je op verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.