Jump to content

Met je Host emailadres op MSN inloggen

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik heb nog geen betaalbare hosting maar heb deze vraag om even zeker te zijn:

Kan je met een website e-mail inloggen op MSN?

Daarmee bedoelde ik zoiets:

jounaam@jouwebsite.nl

?

Of is dat niet mogelijk?

M.v.g.

Gangsta.

:)

Geplaatst:

Ja dat kan.

Wel moet je een MSN account ervoor aanmaken, dat doe je via het opstartscherm van MSN. Dit vereist ook dat het e-mail adres geldig is en je dus e-mailtjes erop kunt ontvangen.

Overigens kun je vaak wel je mailtjes op die account door laten sturen naar je normale e-mail adres, mocht je dat liever willen.

Geplaatst:

Ja dat kan zoals Preddy dat al zei.

Als je met je eigen email address online wil op MSN, dan moet je eerst je email laten registreren:

>>KLIK<<

Je krijgt daarna een emailtje in je Postvak In.

Soms duurd dit even, soms gaat het enorm snel!

Succes! :cya:

Geplaatst:

Dank je wel alleen als iemand mij een e-mailstuurt, gaat ie naar mijn PostVak in van Outlook Express.

Dat wil ik niet.

Hoe kan ik dit wijzigen? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Maar ik ga d'r wel vanuit dat je een email address hebt bijv. VOORBEELD@IETSENNIEtS.nl ?

Meestal staat dit er wel bij geschreven! Hoe je dat kunt instellen met je postvak in van OutlookExpress

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:
Dank je wel alleen als iemand mij een e-mailstuurt, gaat ie naar mijn PostVak in van Outlook Express.

Dat wil ik niet.

Hoe kan ik dit wijzigen? :)

Outlook Express is gewoon een programma dat verbinding maakt met de SMTP/POP server (een e-mail server dus). Outlook haald gewoon deze e-mails op zodat je ze kan lezen zonder bijvoorbeeld dit te doen via het web.

Je hoster geeft je meestal ook wel een web-mail client zodat je via bijvoorbeeld www.jouwdomein.nl/webmail je e-mail kan lezen.

Als je niet wilt dat Outlook zich met dit alles bemoeit dan kan je in Outlook Express op Extra > Emailaccounts klikken. Dan selecteer je van de opties: Bestaande wijzigen/weergeven en klik je op volgende. Dan selecteer je je e-mail adres en klik je op verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...