Jump to content

Linkin Park

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wilde er eigenlijk mee battle'n maar dat ging niet echt door, maar ik heb hem wel afgemaakt:

linkinparktu8.jpg

Mooie sig, heel leuk gedaan. :) Ik vind de achtergrond mooi, en dat LP logo is ook mooi. Maar de tekst rechtsbovenin de sig vind ik ietsje minder, ik kan amper lezen wat er staat. Volgens mij, als ik heel goed kijk, staat er jouw naam (ourvoice), maar het is wel te donker, ik zou de tekst wat verlichten. Wat ik ook een klein minpuntje vind: Er zit geen render in deze sig. Het is een sig van Linkin Park, dus een render van Linkin Park, of van één iemand van Linkin Park mag je toch wel verwachten vind ik. :) Ik zat toevallig net deze sig van Linkin Park te bekijken:

merticuszi0.png

Misschien kun jij ook zoiets proberen? Gewoon een render pakken van Linkin Park, en die render dan zo bewerken dat hij mooi op de sig past (een filtertje of iets dergelijks).

Achtergrond: 8.0: Gewoon mooi, niks op aan te merken. :) Ik ben zelf heel slecht met achtergronden, dus voor de achtergrond kan ik je geen tips geven. :puh:

Render: Niet van toepassing: Er zit geen render in deze sig, maar zoals ik al zei, zou dat misschien wel mooier zijn geweest.

Tekst: 7,5: De middelste tekst (Linkin Park) vind ik mooi, en het LP logo is ook leuk gedaan. Maar die tekst rechtsbovenin is echt te donker, als je het mij vraagt mag die een stuk lichter.

Overall: 7,8: Het is een mooie sig, met wat kleine minpuntjes. Maar als je nog het een en het ander verbeterd, is het zeker een sig waarmee je wel een battle kunt aangaan. :Y Keep it up! :tu:

Vat alles wat ik hierboven gezegd heb a.u.b. niet op als kritiek, ik bedoel het als tips. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Een mooie signature, maar ik heb wel kritiek. Ten eerste vind ik je [LP] logo erg mooi, en het is daarom een beetje overbodig om er linkin park onder te zetten, een render zou mooier geweest zijn. Verder vind ik het effect erg mooi, en ik vind het jammer dat deze niet doorloopt links, dat andere effect wat je rondom dat [Lp] gebruikt past er eerlijk gezegt niet zo bij. En ik vind het goed als je bescheiden bent, maar je bent iets te bescheiden als je je naam onleesbaar en onopvallend in de rechterbovenhoekzet :puh:. Ik bedoel dus dat hij iets lichter mag. Voor de rest een prima signature :Y

Rating: 7.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik bezoek je topic :*D

Je signature is nogal matig. Neem het niet te hard op maar het enigste wat ik mooi vind aan je signature is het Linkin Park logo.

Je tekst en achtergrond zijn nogal wazig. Er zitten wel wat effecten in, maar die vind ik toch niet zo mooi. Ook je kleuren zijn een beetje hetzelfde. Een beetje legerachtig.

Je krijgt van mij een 6.5

Edit: Kan iemand mijn signature uit zijn post halen. Als je hem wilt raten of bekijken kan je terecht in mijn topic :duh:

>>> Door RonaldVC: BaasB laat met jouw sig alleen maar een voorbeeld zien. Niks aan de hand dus. Als mensen jouw sig willen raten doen ze dat echt wel in jouw topic..<<<

Bewerkt: door RonaldVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...