Royboow Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 daarnet een 9.9 gehaald voor AK repetitie, als ik had geleerd had ik een 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 10 voor gym 4.1 voor nederlands zoals je ziet ben ik heel goed in nederlands Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XTR17 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 10 voor gym4.1 voor nederlands zoals je ziet ben ik heel goed in nederlands Een 10 voor gym. Ik kom nooit boven een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 8 voor frans!! YEAH!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Ik post even mijn eindrapport: (VMBO-T 1e leerjaar) Nederlands: --- 7.0 Engels: - - - - 8.0 Aardrijkskunde:8.0 Geschiedenis: 8.0 NASK: - - - - - 9.0 Tekenen:- - - 7.0 Drama: - - - - - 7.0 Muziek:- - - - - -8.0 Handvaardigheid7.0 Techniek: - - - - 7.0 Gym: - - - - - - -7.0 Biologie/Verzorging:8.0 Wiskunde/Informatica:7.0 Totaal: 7.6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Toch nog even opscheppen hoor met m'n diploma VMBO-TL. Dit jaar gehaald. VMBO-TL: Nederlands: 7 Engels: 7 Maatschappijleer: 8 Wiskunde: 8 Economie: 8 Duits: 8 Biologie: 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 wat een bloody nerdjes allemaal hier Ik heb niet echt geweldig goeie cijfers, maar ik kan wel gemakkelijk over Ik heb liever wat hogere cijfers dan lage cijfers hoor.. dat je mensen nerd noemt is een vooroordeel, als je zelf wat gedisciplineerder te werk gaat haal je vaak ook hogere cijfers, dankzij de CITO toets ben je ingestroomd op een niveau, een niveau wat je dus aan moet kunnen. Ik wil niet zeggen dat mijn cijfers de besten zijn, maar ik doe tenminste wel me best: Nederlands: 6,9 Engels: 7,3 Godsdienst: 8,1 Maatschappijleer: 7,0 (compensatiepunt) Sport & Bewegen: G Kunstvakken: V Wiskunde: 6,4 Biologie: 6,1 Intersectoraal Sport & Dienstverlening: 7,1 Ben dus ook over naar VMBO 4 K. met sector Intersectoraal Sport & Dienstverlening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Dude, serieus, godsdienst? Ik vind dat echt het meest ridicule vak ooit.. Wat leer je daar wel niet man? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Dude, serieus, godsdienst? Ik vind dat echt het meest ridicule vak ooit.. Wat leer je daar wel niet man? Lol het is gewoon simpel vak joh xD Tevens ridicule vak kun je wel zeggen, maargoed het is verplicht t/m leerjaar 3 op onze school, volgend jaar heb ik er geen last meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Ik post even mijn eindrapport: (VMBO-T 1e leerjaar) Nederlands: --- 7.0 Engels: - - - - 8.0 Aardrijkskunde:8.0 Geschiedenis: 8.0 NASK: - - - - - 9.0 Tekenen:- - - 7.0 Drama: - - - - - 7.0 Muziek:- - - - - -8.0 Handvaardigheid7.0 Techniek: - - - - 7.0 Gym: - - - - - - -7.0 Biologie/Verzorging:8.0 Wiskunde/Informatica:7.0 Totaal: 7.6 Dan kan je toch makkelijk HAVO gaan doen Mijn cijfers waren, zacht uitgedrukt, beneden pijl Blijf dus zitten in 3 HAVO Maarja, het is niet anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Dan kan je toch makkelijk HAVO gaan doen Mijn cijfers waren, zacht uitgedrukt, beneden pijl Blijf dus zitten in 3 HAVO Maarja, het is niet anders. Zeker een onvoldoende op nederlands? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) De mijnes en tevens de eindcijfers. Die o die daar staat was eigenlijk een LO En de Eenna laatste is Levensbeschouwing. Bewerkt: 15 juli 2009 door Dago58x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Mijn eindrapport (1e klas atheneum :$ ) Alles word afgerond op hele cijfers, want dat is zo op het eindrapport bij ons Nederlands: 7 Frans: 7 Engels: 8 Geschiedenis: 6 Aardrijkskunde: 7 Wiskunde: 7 Informatiekunde: 8 Bio: 7 (was een 6.46 om precies te zijn, 46 word 50, en 50 word dus heel punt Was het 6.45, dan was het een 6 geworden ) Muziek : 7 Tekenen: 7 Handvaardigheid:7 Techniek: 7 Levenbeschouwing: 6 Gym: 10! Bewerkt: 28 juli 2009 door GTA4gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0m1n4t0r Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Bio: 7 (was een 6.46 om precies te zijn, 46 word 50, en 50 word dus heel punt Was het 6.45, dan was het een 6 Dan heb je eigenlijk heel erg veel geluk , want bij ons ronde ze niet 2 keer af. Cijfer : 6.45 is eigenlijk gewoon een 6 hoor .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Opvallend veel zevens en achten. Een te laag niveau of het zijn in het echt maar zesjes en is het enkel voor de e-penis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.