maarten wilssens Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 probleemken ik kan dienen Big Poppa maar nie pakken iedere keer juust van den opàrit op de baan en hij is er al vandoor zou iemand mij kunnen helpen? kheb ook een icoontje rood met zo zwarte vlekskes gelijk nen voetbal of een rood triad ben er al naar toe gegaan maar vind daar niks waat iemand wat da zou zijn tx GTASAsf4.b
Svenie Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ik doe hem. Missie gehaald: A Home in the Hills Beloning: + Respect Volgende missie: Vertical Bird Verder: Gesaved in The Johnson House! Veel succes nog! Bewerkt: 2 november 2006 door Svenie
Bassiej Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Je bedoeld met het rood/zwarte rondje, waarschijnlijk de 'Blip'. Die kan je zelf instellen op je kaart, als je bijvoorbeeld ergens bent en je wilt er later nog eens komen als herrinnering enzo, je kan hem zelf plaatsten waar jij het handig vindt. (op de PC doe je dat op je kaar met rechtermuisknop, daarmee haal je hem ook weer weg, Op de PS2 doe je het volgens mij met Rondje, maar dat weet ik niet zeker.) Bewerkt: 2 november 2006 door Bassiej26
Recommended Posts