maarten wilssens Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ja den dezen is er weer blijkbaar nie zo'n goeie gamer maar in ieder geval daarvoor kan ik hulp in roepen e :$ de vertical bird ik kan er echt nie mee vliegen met da spel en de driving scool ik geraak tot op een bep. punt en den is de volgende opdracht 5toerkes draaien maar da lukt ook echt nie ze tx GTASAsf4.b
Barcelona Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ja den dezen is er weer blijkbaar nie zo'n goeie gamer maar in ieder geval daarvoor kan ik hulp in roepen e :$ de vertical bird ik kan er echt nie mee vliegen met da spel en de driving scool ik geraak tot op een bep. punt en den is de volgende opdracht 5toerkes draaien maar da lukt ook echt nie ze tx Missie:Passed! Vertical Bird $50.000,- De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen. De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Driveschool: BurnOut Laps(ik weet niet precies hoe die ronde heet.) Ik heb Sanandreas lang niet meer gespeeld, dus ik had brons gewonnen. Uiteraard heb ik geen cheats of mods gebruikt. Succes met de volgende missies! GTASAsf4.b Bewerkt: 3 november 2006 door Barcelona
Recommended Posts