.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik zat gewoon ff te kloten en daar kwam dit uit: Comments & Rates zijn welkom Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Mijn eerste indruk was dat de Sig nogal donker is, dat kan natuurlijk ook komen doordat het daar nacht is ( ), maar toch vind ik zo heel donker niet perfect. De sfeer van de Sig past wel goed bij de render, zo'n Spiderman die zit geknield terwijl het regent, mooi over nagedacht dit effectje. De regen zelf ziet er ook wel goed uit. Nou, dan nog de tekst, die ik eigenlijk niet zo heel geslaagd vind. Ten eerste zie je hem amper, want toen ik voor de eerste keer keek zag ik eigenlijk helemaal geen tekst. Ik weet dat een tekst op zo'n soort Sig best lastig is, maar iets lichter had wel gekund. De blauwe gloed vind ik ook niet zo passen ten opzichte van de rest van de Sig. Cijfers Eerste indruk: 6.8 Achtergrond: 6.5 Kleuren: 7 Render: 7.3 Effecten: 7.5 Tekst: 6 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 6.8 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Dat is dus een 6.9 voor deze. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Mijn eerste indruk zegt dat de hele signature een iets te donker geheel is geworden. De render die je gebruikt hebt is schitterend, en het is leuk gedaan hoe je dat regeneffect verder hebt laten lopen over de signature, omdat dat effect ook origineel op de render zit. Over het algemeen een nette minimalistische signature. Maar in mijn ogen iets te donker.. Ik heb destijds ook een signature gemaakt met dezelfde render: Ik heb geprobeerd van een donkere render een wat lichter geheel te maken doormiddel van diverse filters en effecten. Een lensflare, C4d, en photofilters kan een render volledig veranderen.. Probeer de linkerkant van de signature (die nu nogal leeg overkomt) op te vullen met kleine details. Experimenteer met lensflares, en filters. Je zal zien dat je de mooiste effecten krijgt.. Pas er wel voor op dat de render de "eyecatcher" blijft. Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat jouw signature niet mooi is, want dat is niet zo. Het is een mooi geheel geworden. Alleen de tekst bevalt me niet zo, het is te onduidelijk naar mijn mening.. Toch een verdiende 7/10 voor de signature. Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Oke, thnx voor je tips Ik zou eraan denken, ik vind hem zelf iets te donker, je ziet bijna niet meer zo ourvoice links onder staan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.