Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allemaal wel mooi, maar de rode knalt er toch op een 1 of andere manier wat uit,,

1e: 8/10, ik vind deze mooi omdat het font er echt goed bij past.

2e: 8/10, ik vind deze mooi omdat je het hele gezicht ziet, en niet dat er vanalles voor zit.

3e: 9/10, Hij klapt er gewoon uit!

Zo goed .Levi.?

>>> Door .Levi.: Graag wat meer informatie vertellen over wat je precies zo mooi of slecht vindt. Tips en dergelijke worden ook op prijs gesteld. Doe je dit voortaan niet kun je een warning van 20% verwachten. Dit is je laatste waarschuwing. Er moet nou gewoon eens goed beoordeeld worden.<<<

>>> Door .Levi.: Nog een beetje te kortaf maar je gaat goed op weg. Probeer dus de volgende keer goed je mening te onderbouwen en vertellen waarom je iets vindt en wat er verbeterd kan worden als het nodig is. :) <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind nummertje 2 erg mooi gedaan, de rest ook hoor :Y

1: 8,5

2: 9,5

3: 8,5

Signature 1:

Er mooi gedaan, de kleuren en achtergrond past ook bij je render, het lettertype ziet er ook niet slecht uit, die vind ik er ook wel bij passen.

Signature 2:

Deze vind ik persoonlijk het mooiste, de achtergrond past erg goed bij je render, ook bij deze is de lettertype perfect, en staat op een leuke plaats :Y

Signature 3:

Deze vind ik dan wel weer mooier dan Signature 1, de kleur past er goed bij, je render is mooi gedaan, en die licht effect wat er in zit is ook goed gedaan, de achtergrond is ook helemaal toppie gedaan, alleen wel jammer dat je nergens je naam hebt geplaatst :Y

Ik heb verder niks op je Signature's aan te merken, ze zijn alle 3 Hartstikke mooi, maar als ik uit 1 van de 3 moet kiezen ga ik voor nummertje 2 :Y

:tu:

>>> Door .Levi.: Graag wat meer informatie vertellen over wat je precies zo mooi of slecht vindt. Tips en dergelijke worden ook op prijs gesteld. Doe je dit voortaan niet kun je een warning van 20% verwachten. Dit is je laatste waarschuwing. Er moet nou gewoon eens goed beoordeeld worden.<<<

Oké sorry, ik hoop dat het nu goed is :Y

>>> Door .Levi.: Goedgekeurd. :cya: <<<

Bewerkt: door .Levi.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...