Jump to content

firefox en netscape opent geen enkele website

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb firefox geupdate en ineens opent firefox geen enkele website. ook als ik de firewal uitschakel. vind firefox geen enkele website. toen heb ik maar netscape gedownload maar die opent ook geen website's. heb even ge-google en heb wat oplossingen gevonden maar niets schijnt te helpen.

wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Al geprobeerd om Firefox opnieuw te installeren? Als dat niet werkt, kun je even kijken of hij toch niet per ongeluk op een geblokkeerde lijst staat (van je virusscanner bijvoorbeeld).

• 2 weken later...
Geplaatst:

*bump*

SORRY

Kan iemand dit verhelpen ik heb ondervonden dat ik nergens het internet op kan (buiten IE)

dingen die niet werken

-firefox

-msn

-limewhere

-netscape

-MSN exploder

-MTA

-SAMP

-Norton Antivirus updater

PLEAS IEMAND DIE MIJ KAN HELPEN

ik zou het heeeeeeeeeeeeeeeeel fijn vinden

Geplaatst:

Doe de verbinding herstellen via MSN :puh: Klinkt scheef maar soms is het effectief :Y

En zet je verbinding uit, en dam weer aan. Helpt ook al :)

Geplaatst:

als ik met msn de "probleem oplosser'' geeft die aan dat mijn standaart gateway offline is kan dit het probleem zijn. zo ja hoe kan ik die online krijgen?

Geplaatst: (bewerkt)

ja er zit een router tussen

licht het daar aan?

het is gelukt

ik heb even via configuratie scherm - Software alle niet gebruikte programmas verwijderd en ik kan weer al deze dingen doen

Bewerkt: door EXIT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...