arko 91 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) als ik een server binnenga laadt ie, klik op new game en dan krijg ik beeld van vinewood? ik heb geen mods geinstalleerd wat moet ik doen dat ik een server in kan? edit: ik heb op de site van samp gekeken, en daar vond ik dit: You see VINEWOOD sign only? You can't player San Andreas Multiplayer if you have installed one of these two versions (V1.1 or 2.0). Get you an original 1.0 gta_sa.exe to play online. waar kan ik een original 1.0 gta_sa.exe vinden? ik speel met een V2 game Bewerkt: 3 november 2006 door arko 91 Reageren
ikt Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Je moet je GTA SA downgraden met Deze patch LET OP: JE OUDE SAVEGAMES DOEN HET NIET MEER!! Je moet dus new game starten, of de missie waar jij bent downloaden voor 1.0 Dat die je hier Bewerkt: 3 november 2006 door ikt Reageren
arko 91 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ok, hij is nu 1 stapje verder, maar nu komt hij niet verder als er staat connecting to [hier staat een IP] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.