Jump to content

Politie voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat hij de S.W.A.T en de FBI Truck door elkaar heeft gehaald

>>> Door Bling: Dat denk ik niet, aangezien we het over beide voertuigen hebben en hij beweert dat ze beide in de missie "End of the Line" voorkomen. <<<

Geplaatst:
:{ Misschien weet ik wat hij bedoelt. Misschien de auto die het 'Crack Fortress' binnen komt rijden op de eerste of 2e verdieping. Volgens mij is dat een SWAT Tank, maar ik zou het niet zeker weten...
Geplaatst:

Op een van de verdiepingen - volgens mij de eerste - staat inderdaad ook een SWAT Tank, maar hoe komt die daar? Langs de trap naar boven gereden? :cab:

Geplaatst:

Als je de n00b mode download, moet je terug op nieuw beginnen. Je kan ook gewoon GTA sa mod installer downloaden (tik in op google) dan naar je auto file gaan en de auto copieren naar ergens anders. Je start mod installer, Dan kies je de gekopieerde auto. Je klikt in de lijst op een vaak voorkomend voertuig (bv gewone politie auto) en dan zijn alle polietie autos vervangen door je wagen. (Dit gaat volgens mij alleen op de PC)

Geplaatst:
Je kan het ook met Armax, maar daar heb ik geen verstant van.

Greetz, GTA Monster

Dat hangt ook af van de versie v/h spel op de PS2, voor de Platinum editie zijn er (nog) geen codes beschikbaar op codejunkies.com (armax). Anders zijn zowel de FBI Truck als de SWAT Tank idd m.b.v. armax te verkrijgen.
Geplaatst: (bewerkt)

Kun je dat aub linken ergens, hoe je dat kunt doen op de PS2?

Ik wil die Noobmode nl. echt heel graag!

Bewerkt: door Kikkerkont.nl
Geplaatst:
Op een van de verdiepingen - volgens mij de eerste - staat inderdaad ook een SWAT Tank, maar hoe komt die daar? Langs de trap naar boven gereden? :cab:

Hij is door de muur gereden, via een binnenplaatsje dat, raar genoeg, niet bestaat buiten dat gebouw. het bestaat enkel in het interior...

Geplaatst:
Kun je dat aub linken ergens, hoe je dat kunt doen op de PS2?

Ik wil die Noobmode nl. echt heel graag!

je hebt een pm met de uitleg!

>>> Door Bling: Daar komt hij vanzelf wel achter, lijkt me. Niet nodig dus om dat in dit topic nog even te vermelden. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...